دلیل مخالف ما با برهانی نژاد مسائل فنی است نه سیاسی

چندی پیش و با مطرح شدن مهدی برهانی نژاد، یکی از اعضای شورای اسلامی شهر زرند به عنوان گزینه تصدی سمت مدیریت شهرداری زرند، اختلافات در مورد این گزینه بالا گرفت. به همین منظور و برای رفع برخی ابهامات مصاحبه ای با سید رسول تهامی، سخنگوی شورای شهر زرند که یکی از اعضای مخالف در این انتخاب نیز می باشد انجام شده است که در ادامه می توانید آن را مطالعه نمایید.

Tahami_SZ_df65060000301انتخاب شهردار زرند این روزها یکی از مهمترین مشکلات این شهر محسوب می شود و با وجود گذشت دو سال از عمر شورای شهر زرند هنوز صندلی اتاق شهردار در شهرداری زرند صاحب اصلی خود را نشناخته است و حتی اکنون بیش از ۶ ماه است که این نهاد با سرپرستی رضا یزدانپناه مدیریت می شود.

              

به گزارش صدای زرند، چندی پیش و با مطرح شدن مهدی برهانی نژاد، یکی از اعضای شورای اسلامی شهر زرند به عنوان گزینه تصدی سمت مدیریت شهرداری زرند، اختلافات در مورد این گزینه بالا گرفت و چهار نفر از اعضای این شورای ۹ نفره با انتخاب ایشان مخالفت کردند و از آن پس در جلسات شورای شهر که برای انتخاب شهردار برگزار شده است حاضر نشده اند. به همین منظور و برای رفع برخی ابهامات مصاحبه ای با سید رسول تهامی، سخنگوی شورای شهر زرند که یکی از اعضای مخالف در این انتخاب نیز می باشد انجام شده است که در ادامه می توانید آن را مطالعه نمایید.

            
سید رسول تهامی در این گفتگو، ضمن بیان اینکه ما در حال گفتگو با دیگر اعضا برای رفع این مشکل هستیم، افزود: دلیل مخالفت ما با آقای برهانی نژاد هیچ ربطی به مسائل سیاسی ندارد و تنها دلیل ما برای انتخاب ایشان به عنوان شهردار مسائل فنی می باشد.

              

وی گفت: برهانی نژاد فردی جوان، توانمند و پرانرژی می باشند و ما فکر می کنیم ایشان با حضور در شورا بسیار مفیدتر خواهد بود؛ و با شرایط و مشکلاتی که در حال حاضر شهرداری زرند دارد و فرصت کوتاهی که ما داریم ما نمی توانیم به انتخاب ایشان رای مثبت بدهیم، زیرا تقریباً جای هیچگونه سعی و خطایی برای این انتخاب وجود ندارد.

              

این عضو شورای شهر اظهار داشت: شاید مردم از بیرون ما را در دسته بندی سیاسی خاصی قرار دهند اما باید بگویم که اعضای مخالف هیچگونه وابستگی به یک جناح سیاسی خاص را ندارند و بی شک مسائل سیاسی هیچ ارتباطی با مخالفت ما برای انتخاب ایشان به عنوان شهردار ندارند.

              

تهامی افزود: ما در حال گفتگو با دیگر اعضای شورا هستیم تا این مشکل را هر چه زودتر حل کنیم و با صحبت هایی که در این زمینه داریم امیدواریم بتوانیم تا پایان هفته به یک جمع بندی نهایی برسیم.

              

سخنگوی شورای شهر زرند بیان داشت: جو داخلی شواری شهر زرند در حال حاضر بسیار دوستانه تر از آن چیزی است که برخی افراد از بیرون نظر می دهند. بی شک در یک شورا همیشه اختلاف نظرهایی وجود دارد و این طبیعت یک شورا است. اما انشاالله و زودی با گفتگوهایی که انجام می شود، یا افراد موافق، ما را برای انتخاب برهانی نژاد به عنوان شهردار قانع خواهند کرد و یا ما آنها را با نظراتمان قانع خواهیم کرد.

وی در ارتباط با احتمال منحل شدن شورای شهر زرند به خبرنگار ما گفت: منحل شدن شورا به این راحتی ها نیست و افرادی که می گویند ما به دنبال این موضوع هستیم تنها نظر خودشان را بیان می کنند و ما هیچ قصد و هدفی در این زمینه نداریم و به حضور در این شورا و به مردم تعهد داریم و امیدواریم بتوانیم بهترین گزینه را برای سمت شهرداری زرند انتخاب کنیم.

انتهای پیام/