معرفی به بانک برای تقسیط تسهیلات قبل از تحویل مسکن مهر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: تعاونی‌ها باید اعضا را برای فروش اقساطی تسهیلات به بانک معرفی کنند و سپس مسکن را تحویل دهند. به گزارش صدای زرند به نقل از فارس، حسن رحمانی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات تعاونی مسکن مهر مشاغل آزاد شهرستان زرند اظهار داشت: در […]

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: تعاونی‌ها باید اعضا را برای فروش اقساطی تسهیلات به بانک معرفی کنند و سپس مسکن را تحویل دهند.

معرفی به بانک برای تقسیط تسهیلات قبل از تحویل مسکن مهر

معرفی به بانک برای تقسیط تسهیلات قبل از تحویل مسکن مهر

به گزارش صدای زرند به نقل از فارس، حسن رحمانی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات تعاونی مسکن مهر مشاغل آزاد شهرستان زرند اظهار داشت: در طرح مسکن مهر ۷۷۲ متقاضی در قالب پنج تعاونی نام‌نویسی کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه واحدهای باقیمانده نیز دارای پیشرفت فیزیکی خوبی هستند، گفت: تعاونی ۵۰۰ واحدی مسکن مهر مشاغل آزاد شهرستان زرند به علت عدم تحویل به موقع واحدها، نارضایتی اعضا را برانگیخته که امیدواریم با پیگیری‌های لازم در آینده‌ای نزدیک اعضای تعاونی شاهد پیشرفت قابل ملاحظه ساخت و تحویل واحدهای این تعاونی باشند.

رحمانی با بیان اینکه در ساخت و ساز مسکن مهر چند دستگاه دخالت دارند، عنوان کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این طرح وظیفه مهم نظارت عالیه در تشکیل و ساماندهی تعاونی‌ها را بر عهده دارد و نقش دولت در پروژه‌‌ای که توسط تعاونی‌ها احداث می‌شود، تنها تأمین زمین و معرفی به بانک عامل است و کار اصلی به عهده شرکت تعاونی است که با نظر مجمع عمومی، مدیریت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قبل از تحویل واحدها به اعضا باید تعاونی‌ها مورد حسابرسی قرار گیرند تا هرگونه ابهام اعضا رفع شود، ابراز داشت: تعاونی‌ها باید اعضا را برای فروش اقساطی تسهیلات به بانک معرفی کنند و سپس مسکن را تحویل دهند.

رحمانی همکاری دوسویه مردم و دولت را لازمه حرکت رو به جلو تعاونی‌های مسکن مهر دانست و تصریح کرد: همه باید با هم‌اندیشی و هم‌گرایی نیازها را رفع و برای پیشرفت و توسعه تلاش کنیم و در مورد رفع مشکلات مسکن مهر نیز تشکیل منظم جلسات شورای مسکن در شهرستان‌ها ضروری به نظر ‌می‌رسد.

به گزارش صدای زرند، نمایندگان اعضای تعاونی مسکن مهر مشاغل آزاد شهرستان زرند موارد و ابهامات خود را مبنی بر میزان سهم آورده اعضا، عدم تحویل به موقع واحدها، نقص و کمبود تجهیزات ساختمانی مانند شیرآلات و عدم خریداری انشعابات آب و برق در صورتی که هزینه آنها از اعضا دریافت شده است را اعلام کردند و سپس تمام موارد در کمیته نظارت استان با حضور مدیران شرکت تعاونی بررسی و تصمیمات لازم برای بهبود وضعیت موجود اتخاذ شود.

در تعاونی مسکن مهر مشاغل آزاد شهرستان زرند ۵۰۰ واحد در قالب دو تیپ ۶۵ و ۷۵ متر‌مربعی در دو طبقه و دارای حیاط مستقل در زمینی به مساحت تقریبی ۱۵ هکتار در حال ساخت است که ۲۰۸ واحد مسکونی آن دارای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

انتهای پیام/