افزایش دسترسی به اینترنت پرسرعت در زرند

هم اکنون اداره مخابرات شهرستان زرند در قالب ۵۰ مرکز مخابرات و بیش از ۶۰ BTS تلفن همراه و ۴۰ دفتر ICT (پیشخوان دولت در زرند و توابع) به ۴۷۱۵۰ مشترک تلفن ثابت و ۱۲۰۰۰۰ مشترک تلفن همراه و ۴۵۰۰۰ مشترک اینترنت پر سرعت ارائه خدمات می نماید.

Internetبه گزارش صدای زرند، ریاست اداره مخابرات شهرستان زرند اعلام کرد: با توسعه سوئیچ مخابراتی Neax مرکز شماره ۱ شهر زرند حدود ۱۷۰۰ پورت سوئیچ جدید نصب و آماده واگذاری به همشهریان می باشد.

                

احمد محمدی در این باره افزود: با نصب این تعداد ظرفیت سوئیچ مرکز اول زرند به ۲۳۰۰۰ شماره می رسد.

                

مهندس محمدی از توسعه پورت ADSL زرند و توابع به تعداد ۲۷۴۴ پورت خبر داد و اظهار داشت: هم اکنون اداره مخابرات شهرستان زرند در قالب ۵۰ مرکز مخابرات و بیش از ۶۰ BTS تلفن همراه و ۴۰ دفتر ICT (پیشخوان دولت در زرند و توابع) به ۴۷۱۵۰ مشترک تلفن ثابت و ۱۲۰۰۰۰ مشترک تلفن همراه و ۴۵۰۰۰ مشترک اینترنت پر سرعت ارائه خدمات می نماید.

                

رئیس اداره مخابرات زرند امکان دسترسی به اینترنت در توابع زرند را به صورت جدول زیر اعلام نمود و افزود: کلیه روستاها و شهرهای تابعه تحت پوشش تلفن همراه اول، ایرانسل، رایتل و همراه اول ارزان (WLL) و کابل مسی و اینترنت پرسرعت می باشند.

                

ADSLPortdetail

                

لازم به ذکر است به گفته آقای محمدی رئیس اداره مخابرات شهرستان زرند تلفنهای WLL (تلفن همراه ارزان) به قیمت ۱۶۳۵۰۰ ریال در همه مراکز تلفن قابل ثبت نام و واگذاری می باشد.

                

                

انتهای پیام/