اعلام برنامه اجرایی جشنواره فرهنگی اقتصادی کرمان در تهران

برنامه اجرایی جشنواره فرهنگی اقتصادی کرمان که از ۱۶ تا ۲۳ مرداد در برج میلاد تهران برگزار می شود، اعلام شد.

 برنامه اجرایی جشنواره فرهنگی اقتصادی کرمان که از ۱۶ تا ۲۳ مرداد در برج میلاد تهران برگزار می شود، اعلام شد.

 

جشنواره فرهنگی اقتصادی کرمان در تهران

 

به گزارش صدای زرند به تقل از ایرنا، بر اساس این برنامه ساعت ۱۸ هر روز زمان آغاز برنامه های این جشنواره در هشت شب خواهد بود.

 
روز جمعه شانزدهم مرداد از ساعت ۲۰ تا ۲۲ و ۳۰ دقیقه آیین افتتاح جشنواره با حضور مسوولان کشوری و استانی برگزار می شود و در ادامه تا نیمه شب اجرای موسیقی و تئاتر محلی کرمان در برنامه خواهد بود.

 
روز شنبه هفدهم مرداد از ساعت ۱۸ تا ۲۰ سمینار بم و زلزله و میراث جهانی، ساعت ۲۰ تا ۲۲ و ۳۰ دقیقه مراسم شب شعر و اهل قلم و رسانه و در ادامه تا ساعت ۲۴ اجرای موسیقی و تئاتر محلی کرمان اجرا خواهد شد.

 
روز یکشنبه هجدهم مرداد از ساعت ۱۸ تا ۲۰ سمینار علمی و فناوری، از ساعت ۲۰ تا ۲۲ و ۳۰ دقیقه همایش گردشگری و تاریخی و در ادامه تا نیمه شب اجرای موسیقی و تئاتر محلی کرمان برگزار و اجرا می شود.

 
روز دوشنبه نوزدهم مرداد سمینار کویر شناسی، همایش ورزش و جوانان و برنامه های مذهبی در سه زمان مذکور اجرایی می شود.

 
روز سه شنبه بیستم مرداد از ساعت ۱۸ تا ۲۰ سمینار کرمان در گذر تاریخ، ساعت ۲۰ تا ۲۲ و ۳۰ دقیقه همایش تمدن هلیل و در ادامه تا ساعت ۲۴ برنامه های مذهبی در نظر گرفته شده است.

 
روز چهارشنبه بیست و یکم مرداد سمینار بانوان کارآفرین، همایش دفاع مقدس و ایثارگران و شهدا و اجرای موسیقی و تئاتر محلی کرمان در سه زمان مشخص و مذکور اجرا می شود.

 
روز پنجشنبه بیست و دوم مرداد سمینار کشاورزی از ساعت ۱۸ تا ۲۰، همایش فرصت های سرمایه گذاری از ساعت ۲۰ تا ۲۲ و ۳۰ دقیقه و همچنین اجرای موسیقی و تئاتر محلی کرمان تا ساعت ۲۴ برگزار خواهد شد.

 
و در روز پایانی جمعه بیست و سوم مرداد از ساعت ۱۸ تا ۲۰ سمینار صنعت و معدن استان کرمان و از ساعت ۲۰ تا ۲۴ آیین اختتامیه جشنواره با محوریت شب همدلی و همزبانی برگزار می شود.

 
۱۴ کارگروه برای اجرای هرچه بهتر این جشنواره تشکیل شده و آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به جشنواره فرهنگی اقتصادی کرمان از طریق سایت الکترونیکی جشنواره به آدرس www.kermanfestival.ir قابل مشاهده است.

 

انتهای پیام/