آیین گرامیداشت روز خبرنگار در کرمان ۱۵مرداد برگزار می شود

بتول ایزدپناه دبیر چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی استان کرمان گفت: آیین گرامیداشت روز خبرنگار در کرمان روز پنجشنبه ۱۵ مرداد برگزار می شود.

دبیر چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی استان کرمان گفت: آیین گرامیداشت روز خبرنگار در کرمان روز پنجشنبه ۱۵ مرداد برگزار می شود.

 

بتول ایزدپناه

 

به گزارش صدای زرند، بتول ایزدپناه روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این آیین از ساعت ۱۷در سالن اجلاس مرکز بین المللی علوم و تکنولوژی پیشرفته و علوم محیطی آغاز می شود.

 
وی ادامه داد: برنامه های رسمی گرامیداشت روز خبرنگار در کرمان با حضور حسین انتظامی معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

 
وی بیان کرد: این آیین با برنامه های متنوعی از جمله سخنرانی، پخش کلیپ و اهدای جوایز برگزیدگان جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی استان کرمان همراه است.

 
ایزدپناه عنوان کرد: خبرنگارانی که وسیله ایاب و ذهاب در اختیار ندارند می توانند ساعت ۱۶ عصر پنجشنبه در محل خانه مطبوعات حاضر باشند و با خودروی تعیین شده، به محل برگزاری مراسم بروند.

 
۱۷ مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار ایرنا که در افغانستان به دست طالبان به شهادت رسید، به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

 

انتهای پیام/