الو امتداد مهر…

صدای زرند: طبق قولی که قبلاً داده بودیم قرار بر این بود که خواسته های مردم عزیز شهرستان زرند را که در نشریه امتداد مهر به چاپ می رسد را بر روی سایت قرار دهیم با این امید که به گوش مسئولین مربوطه برسد. مردم نگران گرانی­ها، خرابی کوچه­ ها و خیابان ­ها، بیماران و […]

SedayeZarand.IRصدای زرند: طبق قولی که قبلاً داده بودیم قرار بر این بود که خواسته های مردم عزیز شهرستان زرند را که در نشریه امتداد مهر به چاپ می رسد را بر روی سایت قرار دهیم با این امید که به گوش مسئولین مربوطه برسد.

مردم نگران گرانی­ها، خرابی کوچه­ ها و خیابان ­ها، بیماران و جدول­ های خیابان ­ها هستند اما نگران فرزندانشان که به دام اعتیاد اقتاده ­اند و یا ممکن است در آینده بیفتند نیستند و برای نجات آنها با کمک مسئولین فکری برنمی­دارند (۳۸۵۱).

لطفاً به مسئولین شهر بگویید که فکری به حال ترمینال مسافربری کنند (۴۱۷۸).

من از اداره راه یک خواهش دارم. الان ۱۰سال است جاده کمربندی خراب است. خواهشمندم فکری برای آن بکنید (۹۲۲۳).

الان حدود ۵ ماه و نیم از انتخابات می­گذرد. ما در شعبه اخذ رای فعالیت می­کردیم. به بعضی­ها پول دادند ولی به ما هنوز پولی پرداخت نشده. لطفاً مسئولین پی­گیری کنند (۵۷۷۹).

لطفاً فکری هم برای آسفالت محله­ های پایین شهر مثل کوچه ­های خیابان مطهری و سردارجنگل بکنید (۳۶۴۴).

مسئولین محترم شهرداری لطفاً سری به اکبرآباد بزنید. تمام جوی ­ها پرشده از بلوک­های شکسته. پیاده ­روها اکثراً خاکی است. آیا اینجا جزء شهر نیست؟ کی رسیدگی می­شود؟ (۰۷۷۱).

کارهای وام مسکن مهر را انجام داده ­ام. الان ۸ ماه می­گذرد. حتی ضامن هم گذاشته ­ام. الان در جوابم می­گویند سایت بسته است. چه کسی باید جواب­گو باشد؟ (۱۰۴۳).

از فرماندار محترم تقاضا دارم به نابسامانی حاصل از پمپ بنزین­ها نیم نگاهی از سر لطف داشته باشند. متشکرم (۵۹۸۱).

با سلام خدمت مسئولین محترم. برای یک بار هم که شده در ساعات اولیه شب از کمربندی شاهد گذری داشته باشید. خیلی وضع خراب است. نه سرعت­گیر درستی دارد نه چراغ راهنما (۱۹۱۷).

بالاخره زمان انتقال کمربندی محمدآباد (رفسنجان) به محل جدید فرا می­رسد؟ یا باید همچنان منتظر ماند و لحظه شماری کرد؟ (۲۹۵۴).

می­خواستم به رییس بیمارستان سینا یادآوری نمایم باز هم زمستان آمد. لطفاً فکری به حال گرمی اورژانس بفرمایید (۴۲۷۲).

می­خواستم به رییس اداره آب بگویم مامور قرائت کنتور بدون خواندن شماره می­نویسند و قبض صادر می­کنند (۴۰۶۹).

خواهش می­کنم به رانندگان خط بگویید در شهر آرامتر رانندگی کنند (۸۲۷۱).

تقدیر و تشکر فراوان از پرسنل نیروی انتظامی به جهت گشت ­زنی در ساعات پایانی شب و ایجاد امنیت (۱۴۷۴).

با عرض سلام و خسته نباشید. لطفاً فکری به حال  کوچه­ های شهرک فرهنگیان که در حاشیه شهر قرار دارد بکنید (۲۵۹۹).

مهدی عظیمی. با سلام و خسته نباشید خدمت کلیه دست­اندرکاران نشریه امتداد مهر با اینکه شهرک امام سجاد (ع) قدیمی­ ترین شهرک شهرستان می­ باشد ولی هیچ رسیدگی در خصوص وضعیت آسفالت کوچه­ ها، فضای سبز و مکان تفریحی آن نشده است.