آزمون شفاهی حفظ قرآن کریم در زرند برگزار می‌شود‌

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: دومین دوره آزمون شفاهی حفظ قرآن کریم رده سنی زیر ۱۲ سال برگزار می‌شود. به گزارش صدای زرند به نقل از فارس،احمد سعیدی امروز در گفت‌وگو اظهار داشت: آزمون شفاهی حفظ قرآن کریم گروه سنی زیر ۱۲ سال در روزهای ۲۵ تا ۲۸ آذر ماه جاری برگزار […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: دومین دوره آزمون شفاهی حفظ قرآن کریم رده سنی زیر ۱۲ سال برگزار می‌شود.

آزمون شفاهی حفظ قرآن کریم در زرند برگزار می‌شود‌

به گزارش صدای زرند به نقل از فارس،احمد سعیدی امروز در گفت‌وگو اظهار داشت: آزمون شفاهی حفظ قرآن کریم گروه سنی زیر ۱۲ سال در روزهای ۲۵ تا ۲۸ آذر ماه جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: ۲۳۶ حافظ قرآن از موسسات فرهنگی قرآن و عترت استان کرمان که موفق به ثبت‌نام در آزمون مهر ماه ۱۳۹۲ شده‌اند در این آزمون حضور دارند.

سعیدی تصریح کرد: این آزمون همزمان در شهرستان‌های رفسنجان، انار، زرند، بافت، فهرج‌، سیرجان و بردسیر در رشته‌های حفظ یک تا پنج جزء و ۱۰ جزء قرآن کریم برگزار می‌شود.

وی گفت: این آزمون در مرکز استان کرمان در محل اداره کل با حضور ۱۰۷ نفر شرکت کننده توسط کارشناسان دفتر فعالیت‌های قرآنی و همکاری داوران برگزار می‌شود.

سعیدی عنوان کرد: در دوره قبل آزمون‌های شفاهی زیر ۱۲ سال که در شهریور ماه سال جاری برگزار شد، ۸۵ حافظ قرآن شرکت داشتند.

وی گفت: پس از پایان آزمون شفاهی نتایج آزمون برای صدور گواهینامه آموزش حفظ قرآن کریم به معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال می‌شود.

انتهای پیام/