حاشیه‌های روز نخست سفر هاشمی‌ به رفسنجان

سفر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به رفسنجان با حاشیه‌های جالبی از جمله خوشحالی هاشمی‌رفسنجانی از حضور در زادگاهش همراه بود. به گزارش صدای زرند به نقل از فارس، در حالی که قبل از ورود هاشمی‌رفسنجانی به رفسنجان شنیده می‌شد، حجت‌الاسلام سید حسن خمینی در این سفر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را همراهی می‌کند، […]

سفر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به رفسنجان با حاشیه‌های جالبی از جمله خوشحالی هاشمی‌رفسنجانی از حضور در زادگاهش همراه بود.

حاشیه‌های روز نخست سفر هاشمی‌ به رفسنجان

به گزارش صدای زرند به نقل از فارس، در حالی که قبل از ورود هاشمی‌رفسنجانی به رفسنجان شنیده می‌شد، حجت‌الاسلام سید حسن خمینی در این سفر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را همراهی می‌کند، اما سید حسن به رفسنجان نیامد.

شهر رفسنجان به مناسبت حضور آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در تسخیر بیلبوردها و بنرهایی در آمده بود که به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با عناوین مختلف خیرمقدم گفته بودند.

همچنین جمع زیادی از مردم رفسنجان، مسئولان استانی از جمله استاندار کرمان، تعدادی از معاونان استاندار و مدیران استانداری کرمان، حجت‌الاسلام صباحی امام جمعه موقت کرمان، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و روحانیان، نماینده مردم رفسنجان و نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان بومی رفسنجان برای استقبال از هاشمی‌رفسنجانی به فرودگاه آمده بودند.

جمع زیادی از خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های استان کرمان و شهرستان رفسنجان در فرودگاه حضور داشتند و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بلافاصله بعد از آنکه از هواپیما خارج شد به سمت خبرنگاران آمد و به سئوال خبرنگار واحد مرکزی خبر در کرمان پاسخ داد.

شادمانی در چهره هاشمی‌رفسنجانی نمایان بود و با لبخند به جمع خبرنگاران آمد، وی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران هم خوشحالی خود از حضور در رفسنجان را ابراز کرد و بیان داشت: از اینکه بعد از مدت‌ها به شهرم آمده‌ام، خوشحال هستم.

فاطمه هاشمی‌رفسنجانی در این سفر پدر خود را همراهی می‌کند.

مردم حاضر در مسجد جامع شهر رفسنجان با شعارهای «درود بر خامنه‌ای، سلام بر هاشمی»، «هاشمی، هاشمی خدا نگهدار تو» از رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام استقبال کردند.

محل برگزاری آیین دومین سالگرد امام جمعه فقید رفسنجان با دکور ساده‌ای متشکل از چند بنر تزئین شده بود.

مردم در هنگام سخنرانی حجت‌الاسلام رستگاری و امام جمعه رفسنجان با صدای بلند شعار می‌دادند، «هاشمی، هاشمی منتظر تو هستیم» و هاشمی‌رفسنجانی که استاندار کرمان در یک سمتش و نماینده رفسنجان در سمت دیگرش نشسته بودند، لبخند بر لب و با بلند کردن دست به ابراز احساسات مردم پاسخ می‌داد و با سر اشاره می‌کرد که می‌آیم.

زمانی که شعارهای مردم برای سخنرانی هاشمی‌رفسنجانی شدت گرفت، سخنرانی استاندار کرمان و فرماندار رفسنجان لغو شد و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای ایراد سخن به جایگاه رفت.

گرچه یک صندلی برای هاشمی‌رفسنجانی در نظر گرفته بودند، اما وی ترجیح داد به صورت ایستاده با مردم سخن گوید.

تعدادی از مردم تصاویر مقام معظم رهبری و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را در دست داشتند و سید حسین مرعشی سخنگوی تعلیق شده حزب کارگزاران هم در این مراسم حضور داشت.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بعد از حضور در مراسم سالگرد امام جمعه فقید رفسنجان راهی موزه ریاست جمهوری رفسنجان شد و همچنین نشستی را با جمعی از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان رفسنجان برگزار کرد، دیدار با روحانیان از دیگر برنامه‌های سفر هاشمی‌رفسنجانی به رفسنجان بود.

هاشمی‌رفسنجانی همچنین صبح امروز با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای رفسنجانی ادای احترام کرد و قرار است، صبح امروز در دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان سخنرانی کند و بعد از ظهر امروز هم به شهر نوق می‌رود، وی همچنین در روز پنجشنبه برای سخنرانی در دانشگاه آزاد اسلامی و ایراد سخن در جمع کرمانی‌ها وارد شهر کرمان می‌شود.

انتهای پیام/