توسط دکتر امیری طرح برق رسانی به هفت روستا در زرند افتتاح شد

با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان صورت گرفت: طرح برق رسانی به هفت روستای شهرستان زرند روز چهارشنبه با حضور جمعی از مسوولان این شهرستان بهره برداری شد. به گزارش صدای زرند به نقل از ایرنا، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح این طرح که در روستای […]

با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان صورت گرفت:

طرح برق رسانی به هفت روستای شهرستان زرند روز چهارشنبه با حضور جمعی از مسوولان این شهرستان بهره برداری شد.

45

به گزارش صدای زرند به نقل از ایرنا، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح این طرح که در روستای کریکستان برگزار شد، خدمت رسانی به مردم را از وظایف مهم مسوولان برشمرد و گفت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی عبادت است.

ˈحسین امیریˈ با قدردانی از مجریان طرح برق رسانی اظهار امیدواری کرد: برق رسانی به روستاهای یادشده باعث رونق کسب و کار روستاییان و جلوگیری از مهاجرت آنان به شهر شود.

فرماندار زرند نیز با اشاره به کوهستانی بودن منطقه، توسعه آبزی پروری را در این منطقه با اهمیت دانست.

ˈرضا کرمیˈ گفت: جوانان این روستاها می توانند برای پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب از تسهیلات بانکی بهره مند شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان هم گفت: طرح برق رسانی به روستای کریکستان و هنگر با اجرای یکهزار و ۷۰ متر شبکه فشار متوسط و ضعیف، دو دستگاه پست هوایی و همچنین اجرای اولین طرح برق رسانی با استفاده از انرژی خورشیدی در پنج روستای بند برجی، جزوئیه، ده محمد باقر، زنگوئیه بالا و زنگوئیه پایین در قالب ۹ دستگاه سلول خورشیدی در مدت یک ماه اجرا و بهره برداری شد.

محمود شهبا اضافه کرد: با بهره برداری از این طرح ها در مجموع ۵۳ خانوار روستایی از نعمت برق بهره مند شدند.

ˈافشین اعلاˈ سرپرست شرکت توزیع برق زرند هم گفت: در حال حاضر تمامی روستاهای زیر ۱۵ خانوار شهرستان زرند از نعمت برق بهره مند هستند.

حسین محمدی از ساکنان روستا با قدردانی از پیگیری مسئولان در اجرای شبکه برق‌رسانی اظهار داشت: برق نعمت بسیار خوبی است که خداوند این نعمت را به ما ارزانی داشته است.

نصرت میرزائی یکی دیگر از روستائیان گفت: در این روستا به دنیا آمدیم و حالا که حدود ۶۰ سال سن دارم، به خواب شبم نمی‌آمد که در این روستای دور افتاده برق‌رسانی شود.

محمود محمدی یکی دیگر از روستائیان گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی روستای ما برق‌دار شده است و حالا چراغ خانه‌هایمان روشن شد.

رضا محمدی از جوانان این روستا گفت: تصمیم داشتم به شهر مهاجرت کنم، حالا که روستای ما برق‌دار شده است، دیگر منصرف شدم و قصد دارم در این روستا منزل مسکونی بسازیم و به شغل دامداری و کشاورزی بپردازیم.

صدیقه محمدی از دیگر ساکنان روستا ابراز داشت: فاصله روستای گریکستان تا مرکز شهرستان زرند حدود ۳۵ کیلومتر بوده و منطقه بسیار صعب‌العبوری است که رفت‌ و‌ آمد بسیار به کندی صورت می‌گیرد، به طوری که بیش از یک ساعت باید این مسیر را طی کنیم.

انتهای پیام /