‌مجله علمی‌ پژوهشی ژئوشیمی شاخص‌‌ فعالیت‌‌‌های دانشگاه آزاد زرند‌

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد‌ اسلامی واحد زرند گفت: کسب مجوز و انتشار مجله علمی‌ پژوهشی ژئوشیمی و نشر در پایگاه‌های اینترنتی معتبر شاخص‌ترین فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه آزاد زرند است. به گزارش صدای زرند به نقل ازفارس،علی امیری امروز در گفت‌وگو به مناسبت هفته پژوهش اظهار داشت: دانشگاه آزاد زرند‌ از بدو ایجاد معاونت پژوهشی فعالیت […]

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد‌ اسلامی واحد زرند گفت: کسب مجوز و انتشار مجله علمی‌ پژوهشی ژئوشیمی و نشر در پایگاه‌های اینترنتی معتبر شاخص‌ترین فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه آزاد زرند است.

‌مجله علمی‌ پژوهشی ژئوشیمی شاخص‌‌ فعالیت‌‌‌های دانشگاه آزاد زرند‌

به گزارش صدای زرند به نقل ازفارس،علی امیری امروز در گفت‌وگو به مناسبت هفته پژوهش اظهار داشت: دانشگاه آزاد زرند‌ از بدو ایجاد معاونت پژوهشی فعالیت خود را به طور جدی آغاز و دنبال کرد و طی سال‌های اخیر موفقیت و دستاوردهای قابل توجهی نیز داشته است.

وی بیان داشت: اجرای بیش از ۸۰ طرح تحقیقاتی، چاپ و انتشار بیش از ۲۵۰ مقاله در مجلات معتبر داخلی و خارجی، همایش‌های علمی معتبر، تکمیل و تجهیز آزمایشگاه‌ها، مرکز اینترنت، کتابخانه با بیش از ۴۳ هزار جلد کتاب و مکانیزاسیون بخش‌های مختلف دانشگاه از جمله فعالیت‌های پژوهشی سال‌های اخیر بوده است.

امیری عنوان کرد: همچنین راه‌اندازی مرکز رشد واحدهای فناوری با کسب مجوز از وزارت علوم و تحقیقات و فناوری یکی دیگر از فعالیت‌های برجسته دانشگاه آزاد زرند ‌است.

وی خاطرنشان کرد: شاخص‌ترین فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه آزاد زرند کسب مجوز و انتشار مجله علمی‌ پژوهشی ژئوشیمی بوده که سومین شماره آن نیز منتشر که در پایگاه‌های اینترنتی sid و isc نمایه شده است.

امیری ابراز داشت: این مجله در سطح کشور و در نوع خود کاملا منحصر به فرد است و هیچ یک از دانشگاه‌های دولتی یا آزاد‌ مجله‌ای با این عنوان به چاپ نمی‌رسد.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد‌ اسلامی واحد زرند گفت: برگزاری دو دوره همایش «زمین‌شناسی فلات ایران» در سال‌های ۸۹ و ۹۰ و کسب مجوز برگزاری سومین همایش در سال ۹۲‌ و همایش‌های ‌مردم‌شناسی، رفتار حرکتی و روانشناسی ورزشی و … از جمله فعالیت‌های پژوهشی شاخص این واحد بوده است.

وی با بیان برنامه‌های سال جدید معاونت پژوهشی ابراز داشت: در سال جدید تلاش می‌شود تا با انتشار منظم مجله ژئوشیمی‌، برای نمایه شدن این مجله در پایگاه‌های علمی معتبر دنیا اقدام شود.

امیری افزود: برگزاری همایش‌های علمی معتبر، جذب شرکت‌های دانش‌بنیان در مرکز رشد واحدهای فناور به میزان حداقل ۱۰ شرکت، تکمیل و تجهیز ساختمان پژوهشی دانشگاه با زیر‌بنای ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع نیز در دست اقدام است.

وی در مورد افتخارات دانشگاه آزاد‌ واحد زرند بیان داشت: کسب مقام پژوهشگر برتر در شاخه رشته‌های علوم انسانی و علوم پایه در سطح منطقه هفت دانشگاه آزاد طی چند سال گذشته، کسب رتبه برتر در زمینه پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد در شاخه‌های علوم پایه و انسانی در سطح منطقه از افتخارات این واحد آموزشی است. 

امیری عنوان کرد: کسب مقام اول در رتبه برتر شرکت‌های دانش‌بنیان در سطح منطقه، دارا بودن بالاترین نسبت کتاب به دانشجو در سطح منطقه و کشور، انتشار مجله ژئوشیمی کشور ‌با همت و تلاش همه پژوهشگران و حمایت‌های روسای دانشگاه از ابتدا تاکنون به دست آمده است.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد واحد زرند تصریح کرد: امیدواریم با همکاری همه بخش‌ها به ویژه صنعت و معدن بتوانیم در راستای ارتباط بیشتر با سایر بخش‌های جامعه و به منظور ایجاد حرکت و نشاط در بخش‌های صنعتی و اقتصادی‌ ‌در سال حماسه سیاسی اقتصادی از تمام ظرفیت‌های خود به خوبی استفاده کنیم.

وی گفت: دانشگاه آزاد واحد زرند به دلیل در اختیار داشتن امکانات بسیار عالی پژوهشی آمادگی خود را برای تحقق برنامه‌های مقام معظم رهبری در مورد همکاری بیشتر دانشگاه و جامعه اعلام می‌کند. 

انتهای پیام/