ساختمان پژوهشی دانشگاه آزاد شهرستان زرند تجهیز می‌شود

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد زرند از تجهیز ساختمان پژوهشی این واحد دانشگاهی با زیر بنای ۲۴۰۰ متر مربع خبر داد. به گزارش صدای زرند به نقل از تسنیم،علی امیری در گفت‎وگو اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی زرند از بدو ایجاد معاونت پژوهشی، فعالیت خود را به‏طور جدی آغاز کرده و در سال‌های اخیر موفقیت و دستاوردهای […]

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد زرند از تجهیز ساختمان پژوهشی این واحد دانشگاهی با زیر بنای ۲۴۰۰ متر مربع خبر داد.

ساختمان پژوهشی دانشگاه آزاد شهرستان زرند تجهیز می‌شود

به گزارش صدای زرند به نقل از تسنیم،علی امیری در گفت‎وگو اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی زرند از بدو ایجاد معاونت پژوهشی، فعالیت خود را به‏طور جدی آغاز کرده و در سال‌های اخیر موفقیت و دستاوردهای قابل توجهی نیز داشته است.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد زرند اجرای بیش از ۸۰ طرح تحقیقاتی، چاپ و انتشار بیش از ۲۵۰ مقاله در مجلات معتبر داخلی و خارجی، برگزاری همایش‌های علمی معتبر، تکمیل و تجهیز آزمایشگاه‌ها، مرکز اینترنت، کتابخانه با بیش از ۴۳ هزار جلد کتاب و مکانیزاسیون بخش‌های مختلف دانشگاه را از جمله فعالیت‌های پژوهشی سال‌های اخیر این واحد دانشگاهی عنوان کرد.

امیری گفت: راه‎اندازی مرکز رشد واحدهای فن‎آوری با کسب مجوز از وزارت علوم و تحقیقات و فناوری یکی دیگر از فعالیت‎های برجسته این واحد دانشگاهی است.

وی  تصریح کرد: شاخص‎ترین فعالیت‎ پژوهشی سال‎های اخیر دانشگاه آزاد زرند کسب مجوز و انتشار مجله علمی- پژوهشی ژئوشیمی بوده که سومین شماره آن نیز منتشر شده که در پایگاه‌های اینترنتی sid و isc نمایه شده است.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد زرند خاطرنشان کرد: این مجله در سطح کشور و در نوع خود کاملاً منحصر به‌ فرد است و در هیچ یک از دانشگاه‎های دولتی یا آزاد اسلامی مجله‎ای با این عنوان به چاپ نمی‎رسد.

امیری افزود: برگزاری دو دوره همایش«زمین شناسی فلات ایران » در سال‌های ۸۹ و ۹۰ ، کسب مجوز برگزاری سومین همایش در سال ۹۲، برگزاری همایش‎های مردم شناسی در سال ۱۳۸۹، رفتار حرکتی و روانشناسی ورزشی در سال ۱۳۸۸ وچندین همایش علمی فرهنگی دیگر از جمله فعالیت‎های پژوهشی شاخص این واحد بوده است.

وی با بیان برنامه‎های سال جدید، اظهار کرد:در سال جدید تلاش می‌شود مجله ژئوشیمی به طور منظم منتشر شود و برای نمایه شدن این مجله در پایگاه‎های علمی معتبر دنیا اقدام می‌کنیم.

امیری برگزاری همایش‌های علمی معتبر، جذب شرکت‎های دانش بنیان در مرکز رشد واحدهای فن‎آور به میزان حداقل ۱۰ شرکت تکمیل و تجهیز ساختمان پژوهشی دانشگاه با زیربنای دو هزار و ۴۰۰ متر مربع را از دیگر برنامه‌های پژوهشی این واحد دانشگاهی برشمرد.

انتهای پیام/