مهندس محمدی کار خود را در شهرداری زرند آغاز خواهد کرد

بعد از طی مراحل اداری در مورد انتخاب مهندس احمد محمدی به عنوان شهردار زرند، ایشان رسماً به عنوان شهردار زرند معرفی شدند.

Mohamadiبه گزارش صدای زرند، مهندس احمد محمدی در جلسه ۵ مرداد ماه شورای اسلامی شهر زرند با هفت  رای از ۹ رای این شورا به عنوان منتخب شواری شهر زرند به استانداری کرمان معرفی شد که با خبر شدیم مراحل اداری تایید این انتخاب به پایان رسیده است و ایشان رسماً به عنوان شهردار زرند انتخاب شده است.

            


مهندس محمدی در گفتگو با صدای زرند ضمن تایید این خبر اظهار داشت: من نیز از این موضوع با خبر شده ام و طبق گفته دوستان قرار بود که پنج شنبه مراسم تودیع و معارفه برگزار شود اما با توجه به برخی مشغله ها من پیشنهاد شنبه یا یکشنبه را برای این موضوع دادم.

            

وی در مورد برنامه کاری خود در شهرداری زرند گفت: در حال حاضر در میانه سال هستیم و بی شک فکر ارائه برنامه جدید چندان منطقی و ساده نیست اما قصد دارم به برخی بی برنامگی های مالی، اداری و منابع انسانی بیشتر توجه کنم و قصد دارم با توجه بیشتر به برخی منابع و پتانسیل های بلااستفاده در شهرداری بتوانیم در چند ماه باقی مانده از سال کمی از برخی فشارها کم کنیم.

            

وی درباره برنامه کاری خود در سال آینده گفت: من یک برنامه مدون و استراتژیک ده ساله برای مدیریت شهرداری آماده کرده ام که فعلاً نمی توانم در مورد آن بحث کنم اما بر اساس همان برنامه بلند مدت در این چند ماه پایانی سال سعی می کنم برنامه های کوتاه مدت یک ساله و چندساله خود را مشخص کنم تا بتوانیم به هدف های بلند مدت خود در شهرداری برسیم.

            

وی در پایان ضمن تشکر از تمامی کسانی که در این زمینه به وی تبریک گفته بودند اظهار داشت: بی شک مشکلات شهرداری بسیار زیاد است و به تنهایی و با فکر فردی نمی توان تمامی مشکلات را حل کرد و امیدوارم تمامی افراد دارای ایده و فرهیختگان زرند تا پایان با من همراه باشند و با ارائه ایده های خود یار و همراه ما در شهرداری باشند.

            

            
انتهای پیام/