آمار توزیع آگهی های دولتی در مطبوعات استان کرمان

بر اساس آمار منتشر شده توسط سایت معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در شش ماه نخست سال جاری، بیش از ۳ مییارد ریال آگهی­های دولتی، شامل آگهی های دستگاههای اجرایی (وزارتخانه ها، موسسات دولتی، موسسات یا نهاد های عمومی غیر دولتی و شرکتهای دولتی) توسط این وزارتخانه در بین […]

ErshadMatboatبر اساس آمار منتشر شده توسط سایت معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در شش ماه نخست سال جاری، بیش از ۳ مییارد ریال آگهی­های دولتی، شامل آگهی های دستگاههای اجرایی (وزارتخانه ها، موسسات دولتی، موسسات یا نهاد های عمومی غیر دولتی و شرکتهای دولتی) توسط این وزارتخانه در بین مطبوعات استان کرمان توزیع و منتشر شده است.

به گزارش “صدای زرند“، اداره کل مطبوعات داخلی با استناد به آمار شش ماهه نخست سال جاری جدول توزیع آگهی­های دولتی را در استان­های مختلف منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، فرایند توزیع و نشر این گونه آگهی­ها در مطبوعات سراسری توسط اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی و در نشریات استانی و وی‍ژه نامه های استانی نشریات سراسری توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ذیربط انجام می پذیرد.

مطبوعات استان کرمان در شش ماه نخست سال جاری بیش از ۳ میلیارد ریال برای نشر این گونه آگهی­ها از معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت نموده­اند. در این بین روزنامه واقعه، حدیث کرمان و ندای وحدت بیشترین مقدار جذب آگهی­های دولتی را در بین نشریات استان کرمان داشته­اند.

لازم به ذکر است که مبلغ فوق بدون احتساب هزینه اختصاص داده شده  به نشریات کرمان جنوبی برای چاپ آگهی­های دولتی می­باشد و در این زمینه  نشریات جنوب کرمان مبلغی بیش از ۱۸۰ میلیون ریال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت نموده اند.

در زیر می توانید جدول مربوط به جدول توزیع آگهی های دولتی در کرمان و کرمان جنوبی را دریافت نمایید.

 کرمان

استان کرمان

کرمان جنوبی

 کرمان جنوبی

انتهای پیام/