صعود ۱۲ پله‌ای ایران در رنکینگ فیفا

تیم ملی فوتبال ایران با ۱۲ پله صعود در رده ۳۳ رنکینگ فدراسیون جهانی فوتبال قرار گرفت و همچنان عنوان برترین تیم قاره آسیا را حفظ کرد. صدای زرند: به نقل از ورزش سه، جدیدترین رده‌بندی تیم‌‌های جهان که اختصاص به ۲۸ نوامبر تا ۱۹ دسامبر (۷ تا ۲۸ آذر ۹۲) دارد دیروز (پنج‌شنبه) اعلام […]

SedayeZarand.IRتیم ملی فوتبال ایران با ۱۲ پله صعود در رده ۳۳ رنکینگ فدراسیون جهانی فوتبال قرار گرفت و همچنان عنوان برترین تیم قاره آسیا را حفظ کرد.

صدای زرند: به نقل از ورزش سه، جدیدترین رده‌بندی تیم‌‌های جهان که اختصاص به ۲۸ نوامبر تا ۱۹ دسامبر (۷ تا ۲۸ آذر ۹۲) دارد دیروز (پنج‌شنبه) اعلام شد که مطابق آن تیم کشورمان با کسب ۷۲۰ امتیاز با صعود ۱۲ پله‌ای در رده ۳۳ جهان ایستاد. تیم تحت امر کارلوس کی‌روش که ماه گذشته میلادی در رده ۴۵ ایستاد و ‌حتی از سد «سامورایی‌های آبی»‌ (تیم ملی ژاپن) عبور کرد و برترین تیم قاره آسیا شناخته شد، در ماه اخیر نیز همین جایگاه را حفظ کرد و به عنوان برترین تیم قاره کهن معرفی شد.

به نقل از فارس، در سطح این قاره ژاپن، کره جنوبی و استرالیا به ترتیب با ۶۳۸ ، ۵۷۷ ، ۵۶۵ امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم هستند.

همچنین در رنکینگ فیفا تیم‌ ملی اسپانیا با ۱۵۰۷ امتیاز همچنان برترین تیم دنیاست. آلمان و آرژانتین نیز در رده‌های دوم و سوم هستند.

انتهای پیام/