خواص مردود در فتنه ۸۸ با دشمنان انقلاب همراه شدند

امام جمعه زرند گفت: در فتنه ۸۸ تعدادی از خواص مردود که در انتخابات ریاست جمهوری شکست خورده بودند، طغیان و همه چیز و همه کس را متهم و حتی با دشمنان انقلاب همراهی کردند. صدای زرند: به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زرند اظهار داشت: […]

صدای زرندامام جمعه زرند گفت: در فتنه ۸۸ تعدادی از خواص مردود که در انتخابات ریاست جمهوری شکست خورده بودند، طغیان و همه چیز و همه کس را متهم و حتی با دشمنان انقلاب همراهی کردند.

صدای زرند: به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زرند اظهار داشت: بعد از شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان، اهل بیت پاک آنها را به اسارت بردند، اما دوران اسارت، دوران زنده نگه‌داشتن خون شهدای کربلا بود و زنگ بیداری را در کوفه و شام به صدا درآورد.

وی تصریح کرد: مردم شام که از اهل بیت یک چهره غیرواقعی برای آنها ترسیم شده بود، با خطبه‌های امام سجاد و حضرت زینب (س) از خواب غفلت بیدار شدند و امام حسین (ع) و یارانش با شهادت امام سجاد (ع) و اسرای کربلا با خطبه‌های خود اسلام را برای همیشه بیمه کردند.

امام جمعه زرند بیان داشت: کار مهمی که اسرای کربلا انجام دادند و به همه جهانیان عملا نشان دادند، این بود که مبارزه با کفر و شرک و پیاده کردن احکام دین در هر زمان و مکانی برای مسلمانان لازم و از تعداد زیاد دشمن و اقلیت مسلمانان نباید وحشت کرد.

کرمی‌پور عنوان کرد: اوایل دی ماه هر سال مصادف با میلاد یکی از پیامبران اولوالعزم است و با وجود اینکه ما پیامبران قبلی را قبول داریم، اما دین اسلام را کامل کننده ادیان می‌دانیم، اما یهود و مسیحیت با همه هجمه‌های خود علیه اسلام، مسلمانان را مورد اهانت قرار می‌دهند، گرچه اگر آنها آیین خود را در جامعه پیاده می‌کردند و مسیحیت به معنای واقعی را داشتند، جهان از فساد و فحشا پاک و زندگی مردم با صفا و معنویت می‌شد.

وی گفت: امروز در جهان این همه ظلم می‌شود و ظالمان در ظلم کردن هیچ حد و حصری را نمی‌شناسند و کسی نیست آنها را امر و نهی کند و رئیس کلیسا به عنوان پاپ هم انزوای کامل به خود گرفته است.

امام جمعه زرند عهدشکنی آمریکا را عقب‌نشینی از ارزش‌ها دانست و بیان داشت: غرور دشمنان موجب عهدشکنی و نادیده گرفتن دیگران است، آنها حتی به حرف‌های خود پایبند نیستند و لبخند آنها نباید ما را از وظیفه اصلی خود که مبارزه با استکبار است، دور کند.

کرمی‌پور نهم دی ماه را خروش ملت علیه ضدانقلاب داخلی و خارجی دانست و خاطر نشان کرد: در فتنه ۸۸ تعدادی از خواص مردود که در انتخابات ریاست جمهوری شکست خورده بودند، طغیان و همه چیز و همه کس را متهم و حتی با دشمنان انقلاب همراهی کردند و از بیگانگان خط گرفتند و تا جایی پیش رفتند که حاضر شدند، نظام اسلامی از بین برود.

وی بیان داشت: اما مردم انقلابی و خانواده‌های شهدا و ایثارگران خود را سپر انقلاب قرار دادند و در مقابل این خائنان ایستادند و در روز نهم دی ماه ۸۸ به صحنه آمدند.

کرمی‌پور گفت: نهم دی ماه روزی است که مردم وفاداری خود را به امام و رهبری نشان دادند و ثابت کردند که تا پای جان از رهبر خودشان دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/