روند کلی برنامه سرکشی و حضور دکتر امیری در حوزه انتخابیه

جناب آقای دکتر امیری هفته­ گذشت مانند بسیاری از هفته­های دیگر که سُکان نمایندگی مردم شهرستان­های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی را بر عهده گرفته­اند پیگیر مسائل و مشکلات مربوط به حوزه انتخابیه خود بود. اما هفته گذشته تقریباً ایشان تمام وقت در حوزه انتخابیه خود حضور داشتند و به بررسی مسائل و […]

جناب آقای دکتر امیری هفته­ گذشت مانند بسیاری از هفته­های دیگر که سُکان نمایندگی مردم شهرستان­های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی را بر عهده گرفته­اند پیگیر مسائل و مشکلات مربوط به حوزه انتخابیه خود بود. اما هفته گذشته تقریباً ایشان تمام وقت در حوزه انتخابیه خود حضور داشتند و به بررسی مسائل و مشکلات مردم شهرستان­های زرند و کوهبنان می­پرداختند. بر این اساس “صدای زرند” برای اطلاع از روند کلی فعالیت­های جناب آقای دکتر امیری در چند روز سرکشی به حوزه انتخابیه از روابط عمومی دفتر نماینده شهرستان زرند در این زمینه جویا شدند که جناب آقای محسنی، مسئول روابط عمومی دفتر چنین بیان داشتند.

صدای زرند: به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده شهرستان زرند، در هفته گذشته و با حضور جناب آقای دکتر امیری در حوزه انتخابیه، به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات شهرستان­های زرند و کوهبنان، دیدارهای متعدد با مسئولین اجرایی استان و شهرستان و ملاقلات مردمی در دستور کار دفتر قرار گرفت.

دکتر حسین امیری نمایند مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، قبل از ورود به حوزه انتخابیه در دیداری با مهندس سرقینی، معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت و با حضور جناب آقای مهندس فلاح مدیر عامل شرکت زغالسنگ استان کرمان در رابطه راه­اندازی معدن زغالسنگ خمرود به منظور تامین زغال برای کارخانجات کک­سازی و پالایش قطران شهرستان و همچنین پرداخت حقوق معوقه کارگران بخش خصوصی و بازنشستگان این شرکت به بحث و تبادل و نظر پرداختند. این جلسه با پیگیری­های قبلی جناب آقای دکتر امیری و در تهران برگزار شد.

وی بعد از ورود به حوزه انتخابیه، در جلسه­ای مجمع نمایندگان استان کرمان با رزم­حسینی استاندار کرمان حضور یافت و به مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه خود پرداخت.

دکتر امیری همچنین در دیداری جداگانه با آقای رزم­حسینی وضعیت صنعت و معدن شهرستان را تشریح و از سرمایه­گذاری بخش خصوصی در آینده نزدیک در این شهرستان خبر داد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان ضمن تشکیل جلسه­ای با اعضای شورای اسلامی و دهیاری روستای حمیدیه در زمینه اصلاح نقشه طرح هادی، اصلاح معابر و اضافه کردن قسمتی از اراضی ملی به طرح هادی و ایجاد سالن ورزشی جهت ورزش جوانان این روستا قول همکاری و مساعدت داد.

دکتر امیری همچنین با شرکت در مراسم یادواره شهدای شرکت زغالسنگ در کوهبنان برگزاری مراسم معنوی یادواره ۱۳۰ شهید این شرکت را زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا عنوان کرد.

www2931

پس از پایان این مراسم، جمعی از بازنشستگان شرکت زغالسنگ از ایشان درخواست پیگیری در زمینه پرداخت حقوق معوقه خود شدند و ایشان در این زمینه قول پیگیری به بازنشستگان محترم را دادند.

وی همچنین با حضور در روستای ده­علی کوهبنان از سوی اعضای شورای اسلامی و اهالی این روستا در خصوص پیگیری تامین آب آشامیدنی روستا مورد تقدیر قرار گرفتند و اعضای شورا و اهالی روستا از ایشان خواستار پیگیری در زمینه گازرسانی، احداث پاسگاه انتظامی، اورژانس ۱۱۵ و مدرسه شبانه­روزی در دهستان ده­علی شدند که جناب آقای دکتر امیری در این زمینه به مردم و شورای اسلامی روستا قول پیگیری دادند.

همچنین شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر یزدانهشر پیرامون مسائل و مشکلات شهرداری یزدانشهر با دکتر امیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ملاقات نمودند.

بعد از آن دکتر امیری به منظور شرکت در دومین سالگرد مرحوم شیخ محمد هاشمیان امام جمعه فقید رفسنجان به استقبال آیت­الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در فرودگاه رفسنجان رفتند و نیز در موزه ریاست جمهوری رفسنجان با حضور آیت­الله هاشمی رفسنجانی و رزم­حسینی، استاندار کرمان، ضمن بازدید از موزه در جلسه ستاد سرمایه­گذاری و توسعه شرکت کردند.

حضور دکتر امیری در کنار آیت الله هاشمی رفسنجانی در فرودگاه رفسنجان

Pic Hashemi Rafsanjani 1

دیدار آیت الله هاشمی رفسنجانی با روحانیون استان کرمان

همچنین شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خانوک با نماینده مردم ملاقات و در زمینه مسائل و مشکلات شهر خانوک با ایشان به بحث و تبادل و نظر پرداختند.

دکتر امیری در جلسه­ای با حضور مهندس شهبا، مدیر عامل  برق استان کرمان، خواستار تسریع در برق­رسانی به برخی از روستاهای شهرستان شد و برای افتتاح طرح برق­رسانی به ۷ روستا شهرستان که قبلاً مورد پیگیری نماینده شهرستان بود، ایشان را همراهی نمود.

SedayeZarand.IR

همچنین نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در مراسم تجلیل از نیروی انتظامی و پلیس در ناحیه فرماندهی انتظامی استان شرکت نمود و نیز در رابطه با بررسی مسائل آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر میرزاده، رئیس دانشگاههای آزاد اسلامی در کرمان ملاقاتی داشتند.

وی سپس در مراسم دیدار مردم استان کرمان با آیت­الله هاشمی رفسنجانی در مصلی کرمان حضور یافت.

همچنین دیدارهای متعدد و ملاقات­های مردمی در دفتر نماینده برنامه­ریزی و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران نیز انجام شد.

شرکت در نمازجمعه شهر یزدانشهر، یادواره شهدای گزوئیه از دیگر برنامه­های دکتر امیری در مدت حضور ایشان در حوزه انتخابیه بود که تمامی این برنامه­ها در سرکشی دکتر امیری از حوزه انتخابیه، در چند روز متوالی انجام پذیرفت.

محسن محسنی – مسئول روابط عمومی دفتر نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی.