آتش نشانان ایثارگران جامعه هستند

با حضور مهندس محمدی شهردار ، علی صادق زاده معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند ، ایرانمنش رئیس شورای شهر، یزدانپناه معاون خدمات شهری و جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای دولتی شهرستان نمایشگاه خدمات ایمنی و آتش نشانی شهرداری زرند افتتاح شد.

معاون فرماندار زرند در مراسم افتتاح نمایشگاه خدمات ایمنی و آتش نشانی شهرداری زرند گفت: آتش نشانان ایثارگران جامعه هستند.

 

به گزارش صدای زرند، با حضور مهندس محمدی شهردار زرند ، علی صادق زاده معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند ، ایرانمنش رئیس شورای شهر، یزدانپناه معاون خدمات شهری و جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای دولتی شهرستان نمایشگاه خدمات ایمنی و آتش نشانی شهرداری زرند افتتاح شد.

 

 

صادق زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند در این مراسم ضمن تبریک ولات امام هادی (ع) و روز ملی ایمنی و آتش نشانی به جایگاه والای آتش نشانان اشاره کرد و گفت: شهر زرند به یکی از شهرهای صنعتی و پرتردد تبدیل شده است که این امر مستلزم بروز نمودن امکانات و تجهیزات آتش نشانی می باشد.

 
صادق زاده تصریح کرد: تجهیزاتی که امروز در سازمان آتش نشانی شهر زرند وجود دارد از نظر کیفیت و تکنولوژی در نوع خود بی نظیر است که جا دارد از مدیران قبلی سازمان آتش نشانی و نیز شهرداران گذشته به خاطر حمایت های بی دریغ خود تشکر و قدردانی نمایم.

 
وی در ادامه با بیان ویژگی های آتش نشانان، افزود: آتش نشان را می توان به عنوان ایثارگر و فداکار برد، چرا که این عزیزان جان خود را به خطر می اندازند تا انسان، طبیعت و موجودات الهی از این خطر دور شوند.

 
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند ضمن گرامیداشت ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس اظهار داشت: در همه شغل ها ایثارگری وجود دارد، ولی این ایثارگری ها در آتش نشانان بیشتر حائز اهمیت می باشد.

 
معاون فرماندار زرند گفت: سلامت و آمادگی جسمانی، دقت و سرعت آتش نشانان و فراگیری بیشتر آموزش های امداد و نجات می تواند باعث کاهش حوادث ناشی از بلایا باشد.

 

مهندس محمدی شهردار زرند نیز از امادگی سازمان آتش نشانی جهت ارائه خدمات آموزش به شهروندان گفت و تصریح کرد: فراگیری این آموزشها می تواند باعث اسایش شهروندان شود.

 

شهردار زرند گفت: همه انسانها باید مباحث امداد ونجات،احیاء ،کار با انواع خاموش کنندها را فراگیرند و این امر می تواند علاوه بر کمک به خود خانواده ها در صورت نیاز به کمک شهرداری و سازمان آتش نشانی بیاید.

 

وی با اعلام اینکه حادثه هیچ وقت خبر نمی کند گفت: شهر زرند به سمت یک شهر پیشرفته صنعتی در حال حرکت می باشد که این امر خواه ناخواه باعث بروز حوادث نیز خواهد شد که جا دارد با فراگیری بیشتر اموزشها خود را برای اینگونه حوادث نیزاماده کنیم.

 
محمدی ضمن تقدیر از نیروهای آتش نشانی گفت: هر چند این سازمان از نیرو های جوانی استفاده می نماید ولی این عزیزان با تمرینهای سخت و ممارست در فراگیری آموزشها توانسته اند سازمان آتش نشانی زرند را به عنوان یکی از سازمانهای موفق در استان معرفی نمایند.

 

ایشان در پایان از از ادارات شهرستان خواست تا با انعقاد تفاهمنامه سازمان آتش شنانی را در پیشبرد اهداف جامعه ایمن یاری نمایند.

 

عباس ایرانمنش رئیس شورای اسلامی شهر زرند ضمن تبریک هفتم مهرماه بعنوان روز آتش نشانی و خدمات ایمنی با بیان این مطلب که عملکرد این سازمان نسبت به سنوات گذشته پیشرفت بسیار قابل ملاحضه ای داشته و این امر مرهون زحمات مدیران و مسئولان و همچنین پرسنل این سازمان می باشد.

 

 

ایشان همچنین از سرعت عمل کارکنان آتش نشانی در کمترین مدت زمان برای رسیدن به محل حادثه را  بعنوان یک نمونه از دلسوزی و تعهد کارکنان این مجموعه دانست ایشان در پایان سخنانان خود  از کارکنان این مجموعه خواست تا صلابت ، ایثار و از خود گذشتگی خود را کما فی السابق در جهت اهداف سازمانی خود به کار گیرند.  

 
شایان ذکر است در این مراسم از چهار نیروی آتش نشانی و خانواده های پرسل این سازمان که دیدار معبود شتافته بودند، تقدیر شد.

 

 

125-Zarand_01

125-Zarand_02

125-Zarand_03

125-Zarand_04

125-Zarand_05

125-Zarand_06

 

انتهای پیام/