محمدی شهردار زرند: کارخانه آسفالت تعمیر اساسی شد

مهندس محمدی شهردار زرند در اولین گزارش خود به شورای شهر از تعمیرات اساسی کارخانه آسفالت خبر داد و ریاست شورا توانمندی شهرداری را یکی از سرمایه های شهر دانست .

مهندس محمدی شهردار زرند در اولین گزارش خود به شورای شهر گفت: کارخانه آسفالت تعمیر اساسی شد.

 

shora-zarand

 

به گزارش صدای زرند، مهندس محمدی شهردار زرند در اولین گزارش خود به شورای شهر از تعمیرات اساسی کارخانه آسفالت خبر داد و ریاست شورا توانمندی شهرداری را یکی از سرمایه های شهر دانست.

 
در ابتدای این جلسه عباس ایرانمنش رئیس شورای اسلامی شهر زرند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء وبزرگداشت هفته دفاع مقدس از زحمات آقای هاشمی زاده ریاست سابق شورای اسلامی شهر قدردانی نمود.

 
ایشان همچنین از مهندس محمدی شهردار زرند که با درایت خاص در حال ایجاد روحیه ی شور ، نشاط و همدلی در بین کارکنان شهرداری است قدردانی نمود.

 
وی با اشاره به اینکه یکی از سرمایه های شهرداری نیروی انسانی توانمند این مجموعه است از شهردار زرند خواست زمینه پویایی و تحرک بیشتر کارکنان را در خدمت به شهروندان فراهم آورند که به حمدالله اقدامات اولیه خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

 
در ادامه این جلسه مهندس محمدی شهردار زرند با تشکر از حمایت های اعضای محترم شورا گزارشی از روند اقدامات انجام شده و در حال انجام حوزه های خدمات شهری ، معماری و شهرسازی ، حوزه فنی و عمرانی ، مالی و حسابداری ، فرهنگی و اجتماعی ابراز داشت.

 
وی با بیان اینکه بیشترین تقاضای شهروندان در زمینه آسفالت می باشد سعی کردیم بیشترین توان خود را در زمینه تعمیر اساسی کارخانه آسفالت بکار ببندیم که خوشبختانه تعمیرات کارخانه انجام گردیده است.

 
ایشان تصریح نمود : با توجه حجم نیروی انسانی موجود در شهرداری و بکارگیری آن در بخش توزیع و پخش آسفالت احتیاج به پیمانکار نمی باشد که این امر در کاهش هزینه های شهرداری بسیار چشمگیر است.

 
شهردار زرند یکی از راه های ایجاد انگیزه  و همدلی را در مجموعه کارکنان شهرداری، اقدامات رفاهی دانست که در این خصوص برگزاری برنامه های ورزشی در حوزه های مختلف را در دستور کار قرار داده ایم که خوشبختانه رضایت کارکنان شهرداری را به همراه داشته است.

 
منتخب شورای شهر با تکرار اینکه راه نجات شهرداری مشارکت بخش خصوصی است یادآور شد باید با دید باز و حمایت ویژه اعضای شورای شهر از سرمایه گذاران استقبال شود تا چهره شهر تغییر کند.

 
در پایان این جلسه رییس شورای شهر با تشکر از اقدامات صورت گرفته حمایت قاطع اعضای شورای شهر را از شهردار و برنامه های ایشان اعلام کرد.

 

انتهای پیام/