برگزیده شدن مؤلف کتاب «خاطراتی از وقایع انقلاب اسلامی در زرند»

کتاب «خاطرات انقلاب اسلامی در زرند» حوزه هنری استان کرمان رتبه برتر بخش کتاب‌های پژوهشی، تحقیقی و تالیفی ادبیات پایداری چهارمین جشنواره تولیدات مراکز استانی حوزه هنری شد.

رتبه برگزیده پژوهشی، تحقیقی و دیپلم افتخار جشنواره، به مؤلف کتاب «خاطراتی از وقایع انقلاب اسلامی در زرند» تعلق گرفت.

 

Enghelabe Eslamie Zarand - Sohrabi_01

 

به گزارش خبرنگار صدای زرند، به دنبال برگزاری مراسم چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی کشور که به مدت سه روز (هفتم تا نهم مهر ماه) در میدان امام و سالن اجتماعات کوثر اصفهان و با حضور استاندار، مسئولین، جمعی از سرداران سپاه پاسداران، نویسندگان، هنرمندان  اساتید و کارشناسان فرهنگی حوزه های هنری تهران، اصفهان، کرمان و سایر شهر ها با عنوان «شب خاطره ها» انجام گردید، طی تجلیل از مولف کتاب «خاطراتی از وقایع انقلاب اسلامی در زرند»  و اهداء لوح، جایزه رتبه برگزیده کتاب پژوهشی، تحقیقی و دیپلم افتخار جشنواره، به مهدی سهرابی زرندی به خاطر کتاب « خاطراتی از وقایع انقلاب اسلامی در زرند» از کرمان تعلق گرفت.

 
خبرنگار صدای زرند طی تماس با مولف کتاب انقلاب اسلامی در زرند، ضمن تبریک به وی و سایر نویسندگان و مردم زرند، در ارتباط کسب رتبه  کتاب فوق، خواستار توضیحات بیشتری گردید.

 

سهرابی اظهار داشت: سال گذشته اولین بار از طریق دکتر قاسمی (مسئول دفتر مطالعات و ادبیات پایداری مراکز استان ها در حوزه هنری تهران) از کاندید شدن مقدماتی کتاب «خاطراتی از وقایع انقلاب اسلامی در زرند» و شرکت دادن کتاب در جشنواره اصفهان مطلع شدم.

 

 

وی افزود: البته چون عمده کتب انتخاب شده در جشنواره، آثار مکتوب هشت سال دفاع مقدس و رونمایی از ۱۲۱ اثر برگزیده بود، هرگز تصور نمی کردم که کتب مربوط به انقلاب اسلامی، آن هم در بین آثار این دوران، کارشناسان و هیئت داوران کتاب زرند را حائز رتبه و اهداء جوایز تشخیص و حتی دیپلم افتخاری جشنواره را به حقیر اهداء فرمایند.

 
مهدی سهرابی ادامه داد: دعوت از حقیر جهت شرکت در جشنواره اصفهان، عصر دوشنبه از طریق حوزه هنری کرمان بدون جزییات صورت گرفت که به علت هم زمانی جشنواره با عمل چشم همسرم در کرمان مقارن شده بود، از این نظر موفق به سفر به اصفهان و شرکت در جشنواره نصیب نگردید.

 

 

مؤلف کتاب گفت: روز بعد از اختتامیه جشنواره، دکتر زنجانی (مسئول سابق ادبیات پایداری استان ها در تهران) ضمن تماس با حقیر و گلایه از عدم شرکت در جشنواره، از تجلیل غایبانه این جانب، اهداء جوایز، اهداء لوح رتبه برگزیده«پژوهش و تحقیق»، دیپلم افتخاری جشنواره و اهداء تندیس افتخار، خبر داد. البته آن چه تا کنون به دست حقیر رسیده، یک جلد لوح زیبا با امضاء مسئولین چشنواره است.

 

 

ایشان در پایان گفت: این اتفاق غیر منتظره را به نویسندگان، اصحاب قلم و اندیشه و مردم شریف و فرهنگ دوست شهرستان زرند، تبریک می گویم. امیدوارم آثار دوستان هم در سطح کشور دارای رتبه و برگزیده و برای شهرستان افتخار آفرین شوند.

 

 

لازم به ذکر است، کتاب «خاطرات انقلاب اسلامی در زرند» حاوی مجموعه خاطرات مبارزان شهرستان‌های زرند و کوهبنان از دوران ستم‌شاهی است که توسط مهدی سهرابی زرندی گردآوری و تالیف شده است.

 

 

sohrabi

 

انتهای پیام/