مهندس سید فرهاد اسلامی مدیر مجتمع سنگ آهن جلال آباد زرند شد

طی مراسمی با حضور صادق زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند مهندس سید فرهاد اسلامی به عنوان مدیر جدید مجتمع سنگ آهن جلال آباد زرند معرفی شد.

طی مراسمی با حضور مهندس کریم نژاد معاون بهره برداری شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، مهندس سید فرهاد اسلامی به عنوان مدیر جدید مجتمع سنگ آهن جلال آباد زرند معرفی شد.

 

Sank-Ahan

 

به گزارش خبرنگار صدای زرند، مراسم تودیع و معارفه مدیر مجتمع سنگ آهن جلال آباد با حضور مهندس کریم نژاد معاون بهره برداری شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران،مهندس صادق زاده معاون فرمانداری زرند و جمعی از مسولین محلی در سالن اجتماعات این مجتمع برگزار گردید.

 

 

در این مراسم مهندس کریم نژاد معاون بهره برداری شرکت تهیه و تولید مواد معدنی با اشاره به اینکه تغییرات در مدیریت مجتمع ها می تواند زمینه تحول و بالندگی مجموعه را بهمراه داشته باشد افزود: جابجایی مدیران در راستای پیشرفت و بهره وری هر چه بیشتر در مجتمع ها می باشد.

 

 

ایشان از پتانسیل های موجود در شهرستان زرند گفت و افزود: این ذخایر پایه و اساس تولید فولاد در شهرستان زرند می باشد.

 
وی از تعامل بسیار خوب بخش خصوصی و دولتی در شهرستان به نیکی یاد کرد و گفت: برای توسعه پایدار و امنیت شغلی باید فرهنگ کاری را غنا بخشید.

 
وی در پایان افزود: خوشبختانه با اکتشافات خوبی که در شهرستان زرند بعمل آمده شاهد رونق اشتغال در شهرستان زرند می باشیم که به جرأت می توان گفت شهرستان زرند نسبت به سایر شهرستان های کشور آمار بالائی در زمینه اشتغال دارد.

 
در ادامه مهندس صادق زاده نیز در سخنانی مجتمع جلال آباد را از مجموعه های بزرگ معدنی و پیشرو در امر تولید در شهرستان زرند نام برد و گفت: امیدواریم با حضور مهندس اسلامی که از مدیران دلسوز و با تجربه معدنی می باشند شاهد شکوفایی و پیشرفت هر چه بیشتر این مجتمع باشیم.

 

صادق زاده در ادامه نیز ضمن تقدیر از فعالیت های مهندس عسکری سرپرست سابق نجتمع سنگ اهن جلال آباد زرند گفت: همیشه در صدد بوده ایم از نیروهای خود مجموعه در معادن و کارخانجات استفاده کنیم.

 

 
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار افزود: با همت و تلاش دانشمند فرزانه و صاحب نظر جناب دکتر امیری شاهد سرمایه گذاری های خوبی در شهرستان زرند هستیم که امیدواریم با پتانسیل های موجود شاهد آینده ای روشن تر برای شهرستان زرند باشیم.

 

 
علی صادق زاده در ادامه افزود: اشتغال زایی و فعالیت در عرصه اقتصادی نوعی جهاد است و ایجاد هر فرصت شغلی نوعی عبادت می باشد.

 
در پایان این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مهندس عسکری سرپرست مجتمع، طی حکمی از سوی مهندس جعفری مدیر عامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران ،مهندس سید فرهاد اسلامی به سمت مدیر مجتمع جلال آباد منصوب گردید.

 

انتهای پیام/