گردهمایی مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان زرند برگزارشد

سی امین گردهمایی مدیران روابط عمومی ادارات و نهادهای شهرستان زرند به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار شد. به گزارش صدای زرند به نقل از صبح زرند،درابتدای این جلسه مهندس عباس اکبرزاده معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی زرند ضمن حضور در جمع مدیران روابط عمومی ادارات و نهاد های زرند گفت: یکی […]

سی امین گردهمایی مدیران روابط عمومی ادارات و نهادهای شهرستان زرند به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار شد.

گردهمایی مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان زرند برگزارشد

به گزارش صدای زرند به نقل از صبح زرند،درابتدای این جلسه مهندس عباس اکبرزاده معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی زرند ضمن حضور در جمع مدیران روابط عمومی ادارات و نهاد های زرند گفت: یکی از ویژگیهای مدیران روابط عمومی توانایی ایجاد برقرای ارتباط سازنده بین سازمان و مخاطبان است که وجه تمایز این رشته از سایر علوم ورشته های دیگر می باشد.

معاون اداری مالی دانشگاه اظهار داشت: آیینه سازمان که همان روابط عمومی است بایستی شفاف باشد تا بتواند بخوبی تمام نقایص، ایرادات و محاسن آن را برای رفع یا برجسته کردن انعکاس دهد تا در خمت مدیریت بودن خود را به بهترین وجه به اثبات برساند. که اگر بتواند این ویژگی را برجسته نماید میتواند مردم را به حقوق خود آگاه نماید.

اکبرزاده در ادامه تصریح کرد: یکی از ضربات جبران ناپذیری که بر پیکره سازمانها وارد می کند سیاستهای توجیه گرانه روابط عمومی هاست که لطمات بسیاری به ساختارهای سازمانی ما وارد کرده است و مانع رشد آنها شده که سیاستهای تحلیل گرایانه به جای توجیه گرایانه مدیران روابط عمومی میتواند زمینه رشد و فضای شکوفایی را هم برای برآورده شدن خواسته ها و انتظارات مخاطبان و هم پیشبرد اهداف سازمانی یک مجموعه پویا به همراه داشته باشد.

وی افزود:مجهز شدن مدیران روابط عمومی به آخرین دستاوردها و تحولات حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی در کشور می تواند امتیاز بسیار بزرگی برای مدیران روابط عمومی ما به همراه داشته باشد،چرا که پایبندی به اصول گذشته ای که در ابتدای ورود این رشته با همت دکتر نطقی پدر روابط عمومی ایران شکل گرفته فقط به واسطه شکستن دیوار بی اعتمادی بین مخاطبان و سازمان بود که بخوبی توانست در دهه  ۳۰ این خلا را بخوبی جبران کند.

اکبرزاده در پایان اظهار امیدواری کرد: این حضور و این نشست بتواند زمینه حرکت و پیشرفت بیشتر حوزه روابط عمومی در شهرستان را فراهم آورد.

در ادامه این نشست مدیرا ن روابط عمومی با هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص رفع مشکلات و پویایی بهتر این حوزه تصمیماتی ازجمله:برگزاری جشنواره استانی و شهرستانی در زرند و برگزاری کارگاههای آموزشی اتخاذ گردید.

انتهای پیام/