مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش زرند

مراسم تکریم از مدیر سابق و معارفه مدیر آموزش و پرورش در سالن اجتماعات امام حسن مجتبی(ع) برگزارشد به گزارش صدای زرند، مؤذن زاده معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش در جلسه تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش به دو ویژگی مسئولین اشاره کرد و گفت :اخلاص در کار و تلاش و […]

مراسم تکریم از مدیر سابق و معارفه مدیر آموزش و پرورش در سالن اجتماعات امام حسن مجتبی(ع) برگزارشد

مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش زرند

به گزارش صدای زرند، مؤذن زاده معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش در جلسه تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش به دو ویژگی مسئولین اشاره کرد و گفت :اخلاص در کار و تلاش و فعالیت بی وقفه راز موفقیت در کار است.

وی خطاب به مدیران آموزشگاه ها و مسئولین واحد های مختلف گفت :افزایش روحیه انتقاد پذیری و ایجاد فضایی امن به همراه آرامش برای همکاران و ایجاد محیطی با نشاط برای دانش اموزان یکی از وظایف مدیران است وی در ادامه رسیدن به فهم مشترک در امر اموزش و پرورش را خواستار شد .

معاون آموزش ابتدایی به وضعیت دنیای مجازی و ارتباط آن با فناوری روز اشاره کرد و افزود باید طوری برنامه ریزی شود تا دانش آموزان از فناوری روز به نحو احسن استفاده کنند وی در مورد تغییرات افزود : ار ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همه مسئولین به نوبه خود اقدامات و فعالیت هایی انجام داده اندولی با توجه به شرایط زمان و وضعیت بودجه مملکت در بعضی مواقع قدامات بیشتر و در بعضی زمان ها اقدامات کمتری انجام شده است وی نتیجه همه خدمات را رشد آموزشی و تربیتی دانش آموزان بیان کرد.

حجت الاسلام رضا کرمی پور امام جمعه شهرستان زرند نیز ضمن بر شمردن اثرات معنوی توجه و توسل به اهل بیت و تسلیت اربعین سید و سالار شهیدان گفت:حفظ معرفتی که سید الشهدا با خون خود به وجود آوردند بر همه ما واجب است. وی در ادامه نقطه ثقل جامعه و نظام ولایی را آموزش و پرورش دانست و گفت اساس کار آموزش و پرورش است.

وی افزود باید آموزش و پرورش را دریابیم وی در ادامه با اشاره به این که آموزش و پرورش جای سیاسی کاری نیست گفت : باید بهترین و خدوم ترین و متخصص ترین آنها به دانش اموزان خدمت کنند تا دغدغه خانواده ها کم شود حمید نور الدینی مدیر سابق آموزش و پرورش به گوشه ای ازعملکرد شش ساله خوداشاره کرد و گفت :تا حد توان از همه ظرفیت های موجود استفاده کردم ولی دستگاه عریض و طویلی مانند آموزش و پرورش جای کار بیشتر را هم دارد.

وی ضمن تشکر از مدیران سابق و اسبق آموزش و پرورش گفت همه به نوبه خود اقدامات مؤثری انجام داده اند و کار هایی که توسط مدیران دیگر شروع شده بود تکمیل و به بهره برداری رسیدند وی به پروژه های نیمه تمام اشاره کرد و افزود امید است با اختصاص بودجه و رفع تحریم ها پروژه های در دست اقدام به پایان برسند.

نور الدینی به وضعیت مجتمع آموزشی و رفاهی فرهنگیان ،اردوگاه های دانش اموزی ،و رتبه های برتر کنکور و علمی و پژوهشی اشاره کرد و گفت :همه این موارد نتیجه تلاش و کوشش فرهنگیان و دانش آموزان و اولیا بوده است.

حمید صادقی مدیر آموزش و پرورش زرند:در نظام آموزش و پرورش باید اعتماد سازی کرد وی ضمن تشکر از مدیر سابق آموزش و پرورش اولویت کار ی خودرا استفاده از خرد جمعی برای تصمصم سازی بیان کرد وافزود برای پاسخ گویی به دغدغه های خانواده ها و رفع مشکلات و آسیب های اجتماعی بایدبا برنامه محوری عمل کنیم در پایان جلسه حکم جدید مدیر آموزش ابلاغ شد در قسمتی از این حکم التزام و اجرای اصول راستگویی، اعتدال گرایی ، تقویت روحیه امید و پویایی، نهادینه نمودن تفکر برنامه محوری ،بهبود منابع انسانی و استفاده از نیرو های متعهد و کار آمد گسترش و توسعه فرهنگی تحقیق پژوهش در بین فرهنگیان و دانش اموزان خواسته شده است.

در پایان مراسم از خدمات حمید نور الدینی مدیر سابق آموزش و پرورش قدر دانی و حمید صادقی به مدت چهار سال به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش منصوب شد.

انتهای پیام/