حسینیه حضرت ابوالفضل العباس (ع) روستای سنگ افتتاح شد

حسینیه روستای سنگ با ۶۵۰ مترمربع زیربنا و با صرف ۵۰۰ میلیون تومان از کمکهای مردمی افتتاح شد.

همزمان با دهه دوم محرم ، مردم روستای سنگ از توابع بخش یزدان آباد زرند صاحب حسینیه شدند.

 

حسینیه حضرت ابوالفضل العباس (ع) روستای سنگ

 

به گزارش خبرنگار صدای زرند، طی مراسمی با حضور حبیب الله خنجری فرماندار زرند، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه ،حجت الاسلام سلطانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی،شهابی بخشدار بخش یزدان آباد،حجت الاسلام سهرابی امام جمعه بخش یزدان آباد و جمع کثیری از شهروندان حسینیه حضرت ابوالفضل العباس (ع) روستای سنگ به بهربرداری رسید.

 

 

ابوذر شهابی بخشدار یزدان آباد گفت: حسینیه روستای سنگ در ۶۵۰ مترمربع زیربنا و با صرف ۵۰۰ میلیون تومان از کمکهای مردمی احداث شده است.

 

 

وی افزود: مردم روستای سنگ تاکنون عزاداریهای محرم و صفر را در مسجد روستا برگزار میکردند و در موضوعاتی مانند آشپزخانه و امکان پذیرایی از عزاداران در مضیقه بودند.

 

 

در ادامه حبیب الله خنجری فرماندار زرند مردم روستای سنگ را مردمی متحد دانست و گفت: مهمترین عامل پس رفت هر منطقه اختلاف می باشد و امیدواریم با همدلی و همزبانی همه مردم و همشهریان شاهد پیشرفت همه مناطق شهرستان باشیم .

 

 

خنجری به گازرسانی به این منطقه اشاره کرد و گفت: اقدامات اولیه این طرح انجام شده است و سعی داریم تا پایان سال ۹۵ گاز را به این روستا برسانیم.

 

 

ایشان در مورد کمبود مدارس و عزیمت دانش آموزان به دیگر مناطق جهت ادامه تحصیل، گفت: در حد توان این مسئله را پیگیری میکنم تا این مشکل برطرف گردد.

 

 

خنجری به اورژانس ۱۱۵ نیز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه زمین این مرکز نیز واگذار شده است و طبق اعلام آمادگی یکی از خیرین به زودی ساخت این مجموعه درمانی نیز آغاز خواهد شد.

 

 

به گزارش صدای زرند، همچنین طرح ساخت خانه عالم در روستای دهنو سنگ با کمک خیر گرامی آقای رهنماء با اعتباری بالغ بر ۵۰میلیون تومان گلنگ زنی شد.

 

انتهای پیام/