یادواره ۱۴ شهید روستاهای زرند برگزار شد

در آستانه اربعین حسینی یادواره ۱۴ شهید روستاهای گزوئیه، ده‌احمد و اکبرآباد شهرستان زرند برگزار شد. به گزارش صدای زرند به نقل از فارس، در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی یادواره ۱۴ شهید روستاهای گزوئیه، ده‌احمد و اکبرآباد شهرستان زرند عصر امروز در تکیه ابوالفضل گزوئیه برگزار شد. در این مراسم معنوی نماینده مردم شهرستان‌های زرند […]

در آستانه اربعین حسینی یادواره ۱۴ شهید روستاهای گزوئیه، ده‌احمد و اکبرآباد شهرستان زرند برگزار شد.

یادواره 14 شهید روستاهای زرند برگزار شد

به گزارش صدای زرند به نقل از فارس، در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی یادواره ۱۴ شهید روستاهای گزوئیه، ده‌احمد و اکبرآباد شهرستان زرند عصر امروز در تکیه ابوالفضل گزوئیه برگزار شد.

در این مراسم معنوی نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و جمع کثیری از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و قشرهای مختلف مرم منطقه حضور داشتند.

حجت‌الاسلام سیف‌الله مهدی‌زاده استاد حوزه با قدردانی از برگزار کنندگان این مراسم با بیان اینکه  تمام عزت و سربلندی امروز ما در سایه فداکاری و ایثار شهدا است، افزود: مردم ما وفاداری خود را در هشت سال دفاع مقدس در مقابل سیل عظیم دشمنان به اثبات رساندند.

وی بیان داشت: نشان دادن عزت حسینی و اطاعت از ولایت مهم‌ترین درس شهدا است و شهدای والامقام نیز با تقدیم جان خود راه با عزت زیستن و چگونه زیستن را به ما نشان دادند و هر آنچه امروز داریم به برکت خون شهدا است.

مهدی مهدی‌زاده دبیر برگزاری این مراسم معنوی نیز گسترش فرهنگ شهید و شهادت در جامعه و آشنایی جوانان و نوجوانان با ایثارگری شهدا را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این یادواره عنوان کرد.

انتهای پیام/