اصلاح‌طلبان استان کرمان به کاندیدای واحد می‌رسند/رسانه‌ها شاخصه‌های مجلس دست‌پاک را برای مردم تبیین کنند

رییس شورای اصلاح‌طلبان استان کرمان گفت: اصلاح‌طلبان استان قرار گذاشته و به تفاهم رسیده‌اند که کاندیدای واحدی داشته باشند.

میرزایی رییس شورای اصلاح‌طلبان استان کرمان گفت: اصلاح‌طلبان استان قرار گذاشته و به تفاهم رسیده‌اند که کاندیدای واحدی داشته باشند.

 

میرزایی رییس شورای اصلاح‌طلبان استان کرمان

 

به گزارش صدای زرند، دکتر محمد میرزایی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در رابطه با اقدامات شورای اصلاح‌طلبان استان پیرامون انتخابات پیش رو اظهار کرد: طبق روال قانونی که از قبل تعیین شده است برنامه‌ریزی کرده و قرار گذاشته‌ایم اصلاح‌طلبان استان به کاندیدای واحد برسند تا از هرج و مرج جلوگیری شود.

 
وی افزود: در همه حوزه‌ها رایزنی کرده‌ و به تفاهم رسیده‌ایم و در برخی شهرستان‌ها گزینه‌های ما مشخص شده‌اند که در زمان مناسب و به موقع اعلام خواهند شد.

 
میرزایی با اشاره به اینکه به این انتخابات خوش‌بین هستیم بیان کرد: اصلاح‌طلبان استان کرمان در حال تقویت و انجام کارهای اساسی قبل از انتخابات هستند تا بتوانیم شاهد حضوری پرشور و موثر باشیم.

 
رییس شورای اصلاح‌طلبان استان کرمان گفت: هم مقامات ما در مرکز و هم روسای استان به این نتیجه رسیده‌اند که اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و دلسوزان باید تلاش کنند تا مجلسی فرهیخته، شجاع و دست‌پاک داشته باشیم.

 
وی تصریح کرد: خوشبختانه اکنون فضای مناسبی در استان کرمان ایجاد شده است و امیدواریم این شرایط به نفع اصلاح‌طلبان و طرفداران اصلاحات پیش برود.

 
میرزایی خاطرنشان کرد: امیدواریم رسانه‌ها نیز در مدتی که به انتخابات باقی مانده است شاخصه‌های مجلس مناسب را به خوبی برای مردم تبیین کنند تا بتوانیم شاهد مجلسی با تجربه بالا و دست‌پاک باشیم.

 

انتهای پیام/