توقف ساخت ۱۰ پروژه عمرانی آموزش و پرورش در زرند

مدیر سابق آموزش و پرورش زرند گفت: ساخت ۱۰ پروژه عمرانی آموزش و پرورش این شهرستان به علت کمبود اعتبار تعطیل شده و ناتمام مانده است. به گزارش صدای زرند به نقل از فارس، حمید نورالدینی شامگاه یکشنبه در آیین معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش این شهرستان با ابراز خرسندی از انتصاب حمید صادقی‌زاده به […]

مدیر سابق آموزش و پرورش زرند گفت: ساخت ۱۰ پروژه عمرانی آموزش و پرورش این شهرستان به علت کمبود اعتبار تعطیل شده و ناتمام مانده است.

توقف ساخت 10 پروژه عمرانی آموزش و پرورش در زرند

به گزارش صدای زرند به نقل از فارس، حمید نورالدینی شامگاه یکشنبه در آیین معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش این شهرستان با ابراز خرسندی از انتصاب حمید صادقی‌زاده به عنوان مدیر جدید اظهار داشت: طی سال‌های گذشته آموزش و پرورش زرند در عرصه‌های مختلف علمی و آموزشی موفقیت‌های ارزشمندی را کسب کرده است.

مدیر سابق آموزش و پرورش زرند عنوان کرد: ۵۵ واحد آموزشی بازسازی شده و پنج طرح آموزشی از آبان سال گذشته به علت کمبود اعتبارات تعطیل شده و همچنین ساخت استخر شنا با پیشرفت ۵۰ درصدی متوقف شده است.

وی با بیان اینکه احداث دو سالن نمازخانه و دو باب نمازخانه ناتمام مانده است، بیان داشت: راه‌اندازی اردوگاه تربیتی فرهنگی در منطقه سربنان از دیگر اقدامات انجام شده، است.

فرماندار زرند پیشرفت امروز و آینده نسل ما را مدیون آموزش و پرورش دانست و گفت: در این راستا زمینه سرمایه‌گذاری هر چه بیشتر مادی و معنوی باید فراهم شود که جز در سایه تلاش‌ها و خدمات نسل امروز آموزش و پرورش امکانپذیر نیست.

رضا کرمی با بیان اینکه قطار پیشرفت و تعالی و تربیت انسان همیشه در حرکت است، تصریح کرد: لازم است با رعایت تقوای الهی، موانع این حرکت و پیشرفت که همانا تکبر و غرور و خودخواهی و نادانی است از سر راه برداشته شود.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان در انحراف جوانان و نوجوانان و جنگ فرهنگی دشمنان بر توجه بیش از پیش در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان تاکید کرد.

انتهای پیام/