مجریان مسأله برجام اهتمام بیشتری نسبت به فرمایشات رهبر انقلاب داشته باشند

امام جمعه زرند با بیان این که امیدواریم دولت و مجریان برجام به فرمایشات مقام معظم رهبری با دقت توجه و به آن عمل کنند، گفت: دولت تشکیل هیأتی از نخبگان کشور را که مورد تأکید رهبری نظام است اجرایی کند.

امام جمعه زرند با بیان این که امیدواریم دولت و مجریان برجام به فرمایشات مقام معظم رهبری با دقت توجه و به آن عمل کنند، گفت: دولت تشکیل هیأتی از نخبگان کشور را که مورد تأکید رهبری نظام است اجرایی کند.

 

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند

 

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام علی ابراهیمی، امام جمعه زرند گفت: برای اجرایی شدن برجام بهترین راهکار را مقام معظم رهبری ارائه کردند و آنتعیین هیأت عالی رتبه از نخبگان کشور برای سنجش طرف های غربی به مفاد برجام است.

 

وی تصریح کرد: اگر این هیأت عالی رتبه از طرف دولت محترم تشکیل ونظارت بر عملکرد طرف های مقابل برجام داشته باشد، مسأله برجام به سمت وسوی خوبی هدایت می شود.

 

امام جمعه زرند گفت: اگر مفاد ۹ گانه نامه مقام معظم رهبری اجرایی نشود، برجام نه تنها به نفع ما تمام نمی شودبیان کرد بلکه زمینه نفوذ استکبار جهانی را فراهم و زیان و ضرر آن نیز برای کشور بیشتر است.

 

حجت الاسلام ابراهیمی اظهار کرد: یکی از بندهای که مقام معظم رهبری مطرح کردند این بود تا طرف های غربی و طرف های مذاکره کننده کتبا اعلام نکردند برای رفع تحریم هیچ اقدامی صورت نگیرد، اما هنوز طرف های غربی مذاکرات خود را کتبا اعلام نکردند ولی بحث فروش اورانیوم مطرح شده است.

 

وی ادامه داد: امیدواریم که دولت و مجریان برجام به فرمایشات مقام معظم رهبری با دقت نظارت و عمل کنند و تشکیل هیأتی از نخبگان کشور را که مقام معظم رهبری به آن تاکید داشتند در دست اجرا قرار دهند.

 

امام جمعه زرند تصریح کرد: بنا به اعلام کارشناسان، برجام بندهای متفاوتی دارد که این بندها هم می تواند مفید و هم می تواند برای کشور درد سر آفرین باشد و مشکلاتی را برای کشور فراهم کند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی بیان داشت: مسأله برجام همت دولتمردان را می طلبد تا با هوشیاری کامل به این مسأله بنگرند وهمه مسائل در کشور را به برجام ربط ندهند و این چنین نیست که برجام واقعا برای کشور مشکل گشا باشد وهرچند می تواند برای کشور هم مفید باشد.

 

وی اظهار کرد: آنچه که برای کشور ما مهم است، بحث اقتصاد مقاومتی است که مقام معظم رهبری تأکید زیادی به این امر دارند و خود پیام مقام معظم رهبری در بندهای ۹ گانه این بود در بحث واردات مواد مصرفی دولتمردان از نفوذ کشورهای مستکبری چون آمریکا مراقبت کنند.

 

انتهای پیام/