جشنواره مد و لباس دی ماه در زرند برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند در ستاد صیانت از حقوق شهروندی و عفاف وحجاب شهرستان زرند از برگزاری اولین جشنواره مد و لباس اسلامی و ایرانی در شهرستان زرند خبر داد و گفت: این جشنواره از ۸ تا ۱۱ دی ماه در اداره ارشاد این شهرستان برپا می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند از برگزاری اولین جشنواره مد و لباس اسلامی و ایرانی در شهرستان زرند خبر داد.

 

Jalse-Hoghogh-shahrvandi

 

به گزارش صدای زرند، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند در ستاد صیانت از حقوق شهروندی و عفاف وحجاب شهرستان زرند از برگزاری اولین جشنواره مد و لباس اسلامی و ایرانی در شهرستان زرند خبر داد و گفت: این جشنواره از ۸ تا ۱۱ دی ماه در اداره ارشاد این شهرستان برپا می‌شود.

 

وی گفت: در این جشنواره لباس های ایرانی ،لباسهای کودکان و… که توسط طراحان لباس و خیاطان آماده شده است را در معرض دید شهروندان قرار خواهیم داد.

 

در ابتدای این نشست خنجری فرماندار این شهرستان ضمن تبریک هفته بسیج خواستار ساماندهی بیشتر ویترین های مغازه های شهرستان شد و گفت: همه مسئولین ادارات باید به ترویج الگوی مناسب برای مانکن ها و پوشش آنها درجهت جلوگیری از ورود فرهنگ غرب و مد گرائی اقدام نمایند.

 

فرماندار زرند گفت: باید با در نطر گرفتن آسیب های اجتماعی در نحو استفاده از این گونه مانکن ها مقرراتی خاص و به روز برای فروشندگان در نظر گرفته شود تا به رفع مشکلات و آسیب های اجتماعی پرداخته شود.

 

وی با تاکید بر نظارت و بازرسی های مستمر و جدی از واحد های صنفی افزود: اکیپ‎های بازرسی متشکل از بازرسان اتحادیه، اتاق اصناف و نمایندگان سایر دستگاه‎های مرتبط تشکیل و از وضعیت فروشگاه‎های عرضه پوشاک سطح شهر بازدید خواهند کرد و هرگونه خلاف را به ادارات مربوطه ارجاع خواهند داد.

 

وی تاکید کرد: یکی از وظایف ما کمک به وضعیت جامعه و اشنا نمودن مردم به حقوق شهروندی و حریم امنیت عمومی است.

 

گفتنی است، ستاد صیانت از حقوق شهروندی و عفاف وحجاب شهرستان زرند با حضور حبیب الله خنجری فرماندار زرند، رشیدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان در محل فرمانداری زرند تشکیل شد.

 

انتهای پیام/