۷ طرح اقتصاد مقاومتی در زرند بهره‌برداری شد

به مناسبت هفته بسیج با سرمایه‌گذاری ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، ۷ طرح مختلف تولیدی و دامداری در قالب طرح اقتصاد مقاومتی در زرند بهره‌برداری شد.

به مناسبت هفته بسیج با سرمایه‌گذاری ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، ۷ طرح مختلف تولیدی و دامداری در قالب طرح اقتصاد مقاومتی در زرند بهره‌برداری شد.

 

اجرای 120طرح اقتصاد مقاومتی در زرند

 

به گزارش صدای زرند به نقل از فارس، صبح امروز به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با سرمایه‌گذاری ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، هفت طرح مختلف تولیدی و دامداری در قالب طرح اقتصاد مقاومتی با همکاری بسیج سازندگی سپاه شهرستان زرند مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 
عبدالمجید زمانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند در این زمینه اظهار داشت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال ۲۳ نفر به طور مستقیم ایجاد شده است.

 
وی افزود: این طرح‌ها در قالب کارگاه پرورش تولید قارچ پنج تنی، کارگاه تولید صنایع تبدیلی، پرورش ماهی ۱۰ هزار قطعه‌ای، مرغ ۷ هزار قطعه‌ای، بلدرچین و شترمرغ و بسته‌بندی سبزیجات و گیاهان دارویی است.

 
زمانی عنوان کرد: این طرح‌ها در راستای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت اقتصاد مقاومتی که اهداف آن ترویج و تحقق موضوع اقتصاد و نیازهای جامعه است، اجرا شده و طرح‌های مختلف دیگری در دست اجراست که تا پایان سال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

 
معاون فرماندار زرند نیز با تبریک هفته بسیج ضمن ابراز خرسندی از اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی گفت: امیدواریم با توسعه و اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی نقش ارزشمندی در رشد و شکوفایی منطقه برداشته شود.

 
علی صادق‌زاده خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی را مورد حمایت جدی قرار می‌دهیم.
انتهای پیام/