آرزو می کنم که در انتخابات مجلس رای بیاورید!!!

“آرزو می کنم که در انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی رای بیاورید”. شاید برایتان قابل درک نباشد که این آرزو هم یکی از آرزوهای من می باشد. اما بدانید که…

NameyeSargoshadeh_454454x346341szصدای زرند: با نزدیک شدن موسم انتخابات مجلس شورای اسلامی حرکات سیاسی و ایجاد حزب ها و شوراهای بی ریشه و تنها با هدف ارائه برخی افراد به لیست صندوق های انتخاباتی شدت می گیرد.

 

متاسفانه این موضوع در زرند به طور ناجوانمردانه ای در حال رشد و تبدیل شدن به جبهه های تخریبی شده است و گویی برخی از کاندیداهای احتمالی مجلس تنها راه ارائه خود به افکار عمومی را تخریب کاندیداهای دیگر می دانند. آیا این افراد از دیدگاه عقل و منطق لیاقت نمایندگی یک شهرستان را دارند؟!

 

بر همین اساس اینجانب و تنها از سر دلسوزی با خطاب قرار دادن جناب آقای حجت الاسلام علویان، نامه ای سرگشاده به برخی از این کاندیداهای مجلس می نویسم که امیدوارم گوشی برای شنیدن و منطقی برای فکر کردن داشته باشند و دست از این رفتارهای غیرمنطقی خود بردارند.

 

کاندیدای احتمالی مجلس شورای اسلامی حوزه زرند و کوهبنان

با سلام و احترام و آرزوی سلامتی برای حضرتعالی

 

شاید اکنون که این نامه را می خوانید در جمعی از دوستان خود نشسته اید و در حال تفکر برای نحوه و چگونگی رها کردن تیر بعدی تخریب به سمت جبهه صلح و دوستی باشید. اما خواهشمندم این نامه و متن را تا انتها بخوان تا شاید دست از اینگونه رفتارها برداشته و بدانید که این تیرها به مانند بومرنگ هایی است که قبل از برخورد به جبهه صلح و دوستی، جبهه خودتان را نشانه خواهد رفت. این حرف را می توانید از جدا شدن شخص بنده و البته تنی چند از دیگر افراد از جبهه خودتان نتیجه بگیرید.

 

کاندیدای احتمالی مجلس شورای اسلامی، شما که همیشه برای من بزرگترین و محترم ترین روزنامه نگار در شهرستان زرند بودید، وقتی با قلم خود و البته با نام افراد غیر متن های تخریبی در فضای مجازی شهرستان زرند منتشر می کنید، آیا به نفس قلم احترام گذاشته اید؟ آیا از دیدگاه شما احترام به قلم یعنی اینگونه رفتارها؟ «و القلم و ما یسطرون».

 

کاندیدای احتمالی مجلس شورای اسلامی، شما که در هفته های گذشته و چندین ماه قبل از شروع تبلیغات انتخاباتی مجلس شورای اسلامی سفرهای انتخاباتی خود را شروع کرده اید و هر روز در مکانی و خانه ای جلسه برگزار می کنید و تنها رفتاری که شما در این جلسات داشته اید دیدن نیمه خالی لیوان پیشرفت و توسعه در شهرستان های زرند و کوهبنان بوده است؛ آیا در آینده به وجدان خود بدهکار نخواهید شد؟ آیا تاکنون فکر کرده اید که آوردن چندین صنعت بزرگ آن هم در حد صنعت فولاد به شهرستان هایی به کوچکی و بن بستی زرند چقدر کار دشواری است؟! آیا اینکه بخواهیم تنها با پرداخت به برخی مشکلاتی اجتناب ناپذیر که در حاشیه ی این فعالیت های بزرگ صنعتی وجود دارد خود را به افکار عمومی ارائه دهیم، کار درست و اخلاقی است؟! شکی نیست که حضور این فعالیت ها در شهرستان کوچکی چون زرند و پیگیری برای آوردن این فعالیت های عظیم صنعتی و حتی دیگر صنایع که در آینده نزدیک به چرخه صنعتی این شهرستان وارد خواهند شد تنها از روحیه و منش افراد پاک و دلسوزی چون دکتر حسین امیری برمی آید و افکار تندروانه ای چون شما هرگز نخواهد توانست اینگونه زرند و کوهبنان را در بین شهرستان های استان و حتی کشور مطرح کند.

 

کاندیدای احتمالی مجلس شورای اسلامی، شکی نیست که در دید عوام شاید کمی به شهرستان کوهبنان کم توجه ای شده باشد. ولی مردم عادی و عوام در این شهرستان شاید حق داشته باشند که عدم پیشرفت کافی شهرستان کوهبنان را به کم کاری و بی توجه ای احتمالی مسئولین این شهرستان ارتباط دهند اما شما که خود را به آن اندازه بزرگ و خاص می دانید و می خواهید خود را به عنوان کاندیدای مجلس به این مردم عرضه کنید دیگر چرا؟! آیا این رفتار شما سوء استفاده از افکار مردم عادی و به بازی گرفتن آنان نیست؟! پر واضح است که عدم پیشرفت کافی در شهرستان کوهبنان به دلیل عدم تمایل سرمایه گذاران برای حضور در این شهرستان است و مهمترین دلیل آن نبود یک جاده ارتباطی مناسب به این شهرستان است. من خودم از دور و نزدیک شاهد بوده ام که جناب آقای دکتر امیری چندین مرتبه سرمایه داران زیادی را برای ایجاد صنایع و سرمایه گذاری در زمینه گردشگری به شهرستان کوهبنان دعوت کرده است که حتی برخی از این افراد در همان میانه راه به دلیل عدم وجود یک جاده مناسب از سرمایه گذاری پشیمان شده اند. آری. در این زمینه حق با شماست. احداث جاده مناسب از زرند به کوهبنان و شاید بهتر بگوییم از کرمان به کوهبنان باید در دستور کار قرار بگیرد. ولی آیا اکنون بخش زیادی از این جاده از کرمان به زرند اجرایی نشده است؟ و آیا احداث و ادامه این جاده از زرند به کوهبنان در دستور کار مسئولین و در حال اجرایی شدن نیست؟ شما که خود را آرشیو اخبار شهرستان های زرند و کوهبنان و مردی از جنس احترام به قلم می دانید آیا این رفتار خود را برای عوام فریبی مردم زرند و کوهبنان درست و جوانمردانه می دانید؟! امیدوارم که کمی از روی منطق به این رفتارهای خود فکر کنید.

 

کاندیدای احتمالی مجلس شورای اسلامی، نکته دیگر اینکه، آیا شما از همین امروز حضور خود را برای کاندیداتوری مجلس در حوزه انتخابی زرند و کوهبنان حتمی می دانید و مطمئن هستید که تائید صلاحیت می شود؟ آیا اگر فکر کنید که احتمال دارد تایید صلاحیت نشوید و ممکن است شورای نگهبان شما را برای این دوره از انتخابات رد صلاحیت کند، باز هم اینگونه رفاقت ها را فدای رقابت ها می کنید؟ پیش از اینکه به جمع شما بپیوندم از بسیاری از افراد در مورد احتمال عدم تایید صلاحیت شما به دلایلی که لازم نیست در اینجا به آن پرداخته شود حرف های زیادی شنیده بودم. اکنون که نوعی تبلیغات زودهنگام را به راه انداخته اید که دیگر این احتمال را بیشتر هم می دانم. دیدگاه من در این زمینه چندان مهم نیست و خودتان می دانید و مسئولین تایید صلاحیت کاندیداهای مجلس شورای اسلامی؛ اما هیچ به این موضوع فکر کرده اید که شاید تایید صلاحیت نشوید و آن وقت چگونه جواب این رفتارهای خود را خواهید داد؟ آیا رسیدن به یک جایگاهی که هنوز در واقعیت هم چندان برای شما واقعی نیست آنقدر برای شما ارزش دارد که بخواهید اینگونه رفتار کنید؟! شما و اطرافیانتان را به کمی تفکر منطقی در این زمینه سفارش می کنم باشد که بهتر رفتار کنید.

 

در پایان برای شما آرزویی دارم. “آرزو می کنم که در انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی رای بیاورید”. شاید برایتان قابل درک نباشد که این آرزو هم یکی از آرزوهای من می باشد. اما بدانید که این آرزو را تنها برای این می کنم که چهار یا هشت یا دوازده یا شانزده یا بیست یا بیست و چهار سال دیگر، حداقل مردم این دیار متری برای اندازه گیری ارزش و بزرگ منشی افرادی چون دکتر حسین امیری را داشته باشند و بدانند پیشرفت عالی شهرستان بن بستی چون زرند و انشاالله در آینده ی نزدیک پیشرفت عالی شهرستان کوهبنان چگونه و با وجود چه کسانی به ثمر نشسته است و اگر برخی تنها ادعای دلسوزی می کنند خود را به افکار آنان نبازند.

 

من الله توفیق

دکتر جواد زمانی بابگهری

انتهای پیام/