استخدام ۱۴۰۰نفر در فولاد زرند در بهمن ماه سال جاری/ اشتغال ۱۱۰متخصص چینی در کارخانه فولاد زرند/ آغاز طرح مطالعاتی احداث کارخانجات نورد تولید آهن

صادق زاده از اشتغال بیش از ۲۴۰۰ نفر به صورت مستقیم در فولاد زرند خبر داد و گفت: در حال حاضر بیش از ۱۴۰۰ نفر به صورت مستقیم در فولاد زرند مشغول بکار می باشند و بیشتر از جوانان بومی و زرندی در ساخت این پروژه عظیم جذب و به کار مشغول شده اند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گفت: تاکنون پروژه فولاد زرند بیش از ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در نیمه اول سال آینده با تولید چدن و شمش فولاد به مرحله تولید و بهره برداری خواهد رسید.

 

www.sedayezarand.ir

 

برای دیدن آگهی جدید تیر ماه ۱۳۹۵ استخدامی فولاد زرند ایرانیان اینجا کلیک کنید.

آگهی جذب نیروی انسانی شرکت فولاد زرند ایرانیان

 

به گزارش خبرنگار صدای زرند، علی صادق زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند در بازدید از پروژه عظیم فولاد زرند، از تولید محصول چدن و پیش آزمایشی کارخانه در شهریور و تولید محصول شمش فولاد در آبان ماه سال ۹۵ خبر داد و افزود: با انتقال آب از فاضلاب شهر کرمان، آب مصرفی کارخانجات فولاد سازی زرند تأمین خواهد شد و کار لوله گذاری و انتقال آب از فولاد بوتیا که از فاضلاب شهر کرمان گرفته شده تا فولاد زرند با لوله ای به قطر ۷۰۰ میلی متر با حجم بیش از ۳۰۰ لیتر بر ثانیه به طول بیش از ۳۰ کیلومتر با هزینه ای بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در حال انجام می باشد که پس از تصفیه و بهینه سازی در تصفیه خانه فولاد این انتقال آب باعث تقویت سفره های آب زیرزمینی دشت زرند نیز خواهد شد.

 

صادق زاده از اشتغال بیش از ۲۴۰۰ نفر به صورت مستقیم در فولاد زرند خبر داد و گفت: در حال حاضر بیش از ۱۴۰۰ نفر به صورت مستقیم در فولاد زرند مشغول بکار می باشند و بیشتر از جوانان بومی و زرندی در ساخت این پروژه عظیم جذب و به کار مشغول شده اند.

 

معاون فرماندار زرند به افراد جویای کار و بیکار زرندی با اعلام خبر آزمون ورودی فولاد زرند در بهمن ماه سال جاری نوید داد و افزود: آزمون استخدامی فولاد زرند در بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد و بیش از ۱۴۰۰ نفر دارای مدرک تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم، کارشناسی و … در این مجموعه عظیم صنعتی طی دو مرحله ۷۰۰ نفری جذب و مشغول به کار خواهند شد.

 

صادق زاده در بازدید از روند پیشرفت کار در فولاد زرند ابراز کرد: برای آموزش فنی و تخصصی نیروهای استخدامی جدید بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه در نظر گرفته شده است.

 

معاون فرماندار زرند صنعتی شدن شهرستان زرند را کاری بس ستودنی دانست و از سرمایه گذاری و فعالیت های مستمر مجموعه مدیران و کارکنان سختکوش شرکت هلدینگ خاورمیانه (میدکو) در ایجاد صنعت فولاد سازی، گندله و کنسانتره سنگ آهن و اشتغالزایی نیروهای جوان و تحصیلکرده بومی در شهرستان زرند تقدیر کرد.

 

صادق زاده نیروهای خارجی (چینی) متخصص و فنی در فولاد زرند را نزدیک به ۱۱۰ نفر اعلام کرد و گفت: با انجام تعهدات و قرارداد بین شرکت ایرانی میدکو و شرکت خارجی نصاب تأسیسات فولاد، این ۱۱۰ نفر چینی کار نصب و اجرای کوره بلند فولاد را در مدت زمان ۱۰ ماه بر عهده دارند و پس از انجام کار نصب به کشور خود باز می گردند.

 

وی احداث پروژه فولاد زرند را در زمینی به وسعت بیش از ۴۰۰ هکتار عنوان کرد و یادآور شد: تاکنون ۲۰ مگاوات برق از پست برق ۲۳۰ کیلو وات برق نیروگاه زرند تأمین شده و تا ۴۰ مگاوات نیز امکان توسعه خواهد داشت.

 

صادق زاده به احداث دو نیروگاه برق ۱۳۰ مگاواتی برای تأمین برق کارخانجات کک سازی، فولاد و … اشاره کرد و تصریح کرد: با سرمایه گذاری شرکت هلدینگ خاورمیانه این دو نیروگاه تولید برق در جوار کارخانجات کک سازی و قطران در حال احداث می باشد و پیشرفت کاری قابل ملاحظه ای داشته است.

 

معاون فرماندار زرند از آغاز طرح مطالعاتی احداث کارخانجات نورد تولید آهن، میلگرد و صفحات فلزی در جوار کارخانجات فولاد سازی زرند نیز خبر داد و ضمن دعوت از سرمایه گذاران جهت مشارکت در ایجاد صنایع جنبی این کارخانه ابراز امیدواری نمود با توسعه قطب صنعتی زرند شاهد پویایی و شکوفائی روز افزون و رونق اقتصادی شهرستان زرند در آینده نزدیک باشیم.

 

به گزارش صدای زرند، پروژه عظیم کارخانه فولاد زرند ایرانیان در زمینی به مساحت ۴۰۰ هکتار در هفت کیلومتری جاده زرند ـ کرمان قرار دارد.

 

 

www.sedayezarand.ir

 

 

www.sedayezarand.ir

 

 

 

www.sedayezarand.ir

 

 

www.sedayezarand.ir

 

 

www.sedayezarand.ir

 

 

www.sedayezarand.ir

 

 

www.sedayezarand.ir

 

 

انتهای پیام/

خبرنگار صدای زرند: اکبر ابراهیمی