واژگونی پراید، ۴ نفر را به کام مرگ کشاند

بر اثر واژگونی یک دستگاه پراید در آزادراه پیامبر اعظم ۸۵ کیلومتر مانده به تبریز، ۴ نفر در دم جان باختند. به گزارش “صدای زرند”، «حبیب حسین‌قلی‌زاده»، مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه‌ی آذربایجان‌شرقی، با اعلام این خبر گفت: در پی گزارش واژگونی یک دستگاه خودروی […]

بر اثر واژگونی یک دستگاه پراید در آزادراه پیامبر اعظم ۸۵ کیلومتر مانده به تبریز، ۴ نفر در دم جان باختند.

صدای زرند

واژگونی پراید، ۴ نفر را به کام مرگ کشاند

صدای زرندبه گزارش “صدای زرند”، «حبیب حسین‌قلی‌زاده»، مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه‌ی آذربایجان‌شرقی، با اعلام این خبر گفت: در پی گزارش واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در ساعت ۱۱:۳۰ امروز، تکنسین‌های پایگاه سلوک به محل اعزام شدند.

وی گفت: متاسفانه با توجه به شدت وقوع حادثه، ۴ نفر در دم جان باخته بودند و مصدوم سانحه نیز توسط تکنسین‌های اعزامی به بیمارستان هشترود منتقل شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که هم‌اکنون محورهای اصلی مواصلاتی استان بارانی، لغزنده و مه آلود است، از رانندگان وسایل نقلیه خواست، با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی با احتیاط تردد کنند.

حسین‌قلی‌زاده با تاکید بر بستن کمربند ایمنی توسط سرنشینان خودروها، از رانندگان خواست تا با سرعت مطمئنه حرکت کنند.