عبور تولید کنسانتره سنگ آهن کارخانه زرند از مرز ۳ میلیون تن

مدیر کارخانه کنسانتره سنگ آهن شرکت فولاد زرند ایرانیان گفت: تولید کنسانتره سنگ آهن از مرز ۳ میلیون تن در کارخانه کنسانتره فولاد زرند ایرانیان گذشت.

مدیر کارخانه کنسانتره سنگ آهن شرکت فولاد زرند ایرانیان گفت: تولید کنسانتره سنگ آهن از مرز ۳ میلیون تن در کارخانه کنسانتره فولاد زرند ایرانیان گذشت.

 

pourdeh-shikhi

 

حمیدرضا پوردهشیخی در آیین تجلیل از کارکنان نمونه کارخانه کنسانتره سنگ آهن شرکت فولاد زرند ایرانیان در گفت‌وگو با خبرنگار صدای زرند اظهار داشت: با اراده استوار مجموعه کارکنان و مدیریت این کارخانه موفق به ثبت رکورد تولید بیش از ۳ میلیون تن کنسانتره سنگ آهن با کیفیت مطلوب شده‌اند.

 

پورده‌شیخی با اشاره به تخصص و دانش فنی و مدیریتی کارکنان بومی این مجموعه گفت: شاید تا چند سال پیش کمتر کسی به ظرفیت جوانان این منطقه اعتقاد داشت، اما در حال حاضر می‌بینیم، جوانان و مهندسان این شهرستان با همت و تلاش خود چرخ‌های صنعت را به حرکت در آورده و توانایی خود را اثبات کرده‌اند

 

وی بیان داشت: شرکت میدکو سرمایه‌گذار این مجموعه در سخت‌ترین شرایط کشور از لحاظ اقتصادی پا به عرصه سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و معدن کرد که با همت مدیران و متخصصان تلاشگر خود با سربلندی در حال ادامه کار و توسعه صنایع معدنی در سراسر کشور است.

 

مدیر کارخانه کنسانتره سنگ آهن شرکت فولاد زرند ایرانیان با تاکید بر تلاش و پشتکار بیشتر کارکنان این واحد صنعتی موفقیت بیش از پیش این مجموعه را از خداوند متعال خواستار شد.

 

این مسئول با تشکر از حضور کارکنان و خانواده‌های آنان به توجه ویژه مدیران شرکت به اقدامات رفاهی، فرهنگی و اجتماعی عنوان کرد: این مجموعه برنامه‌هایی را در دست اقدام دارد که ان‌شاءالله با بهبود وضعیت جهانی قیمت‌ها و با افزایش تناژ تولید و فروش مناسب اجرای برنامه‌های رفاهی قوت بیشتری می‌گیرد.

 

به گزارش صدای زرند، کارخانه کنسانتره سنگ آهن شرکت فولاد زرند ایرانیان با ظرفیت تولید ۴ میلیون تن در سال مشغول به فعالیت است و زمینه اشتغالزایی بیش از ۴۳۰ نفر از جوانان شهرستان زرند را به صورت مستقیم فراهم کرده است.

 

انتهای پیام/ محمدجواد ایزدی