امام جمعه زرند: حضور در صحنه مردم انقلابی، دشمن را بیشتر از سلاح هسته ای می ترساند / معاون فرماندار زرند: بزرگترین معروف در جامعه رفع مشکلات مردم است

جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر با حضور امام جمعه زرند و برخی مسئولان اجرایی شهرستان در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان گفت: حضور در صحنه مردم انقلابی، دشمن را بیشتر از سلاح هسته ای می ترساند.

 

amr-be-marof

به گزارش خبرنگار صدای زرند، حجت الاسلام “علی ابراهیمی” امام جمعه زرند در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان، با اشاره به آیه شریفه « اَلَّذینَ اِن مَکَّنّاهُم فِی الاَرضِ اَقامُوا الصَلوهَ وَ ءاتَوُا الزَّکوه وَ اَمَروا بِالمَعروفِ وَ نَهَوا عَنِ المُنکَرِ » چهار نکته کلیدی حکومت صالحان را ارتباط با خدا، رفع فقر از جامعه، کوشش در جهت گسترش خوبی ها و برچیده شدن بدی ها از جامعه دانست و افزود: هدف از تشکیل حکومت اسلامی برپایی این چهار نکته در جامعه است.

 

وی گفت: رفتار هر انسان نتیجه و انعکاس افکار اوست و برای اصلاح ناهنجاری های جامعه باید افکار جامعه اصلاح شود که در نتیجه آن رفتار درست و ناهنجاری ها اصلاح خواهند شد.

 

ایشان در ادامه گستره وسیع امر به معروف و نهی از منکر را یادآور شد و بزرگداشت دهه فجر و برگزاری جشن های مردمی این دهه را نوعی معروف دانست و گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بزرگترین معروفیست که دشمن از آن بیشتر از سلاح هسته ای می ترسد.

 

وی شرکت مردم در انتخابات ۷ اسفند و بالاتر از آن انتخاب اصلح را دیگر معروفی دانست که مردم با حضور حداکثری خود آن را رقم خواهند زد.

 

امام جمعه زرند در پایان گفت: رفتار هر انسان نتیجه و انعکاس افکار اوست و برای اصلاح ناهنجاری های جامعه باید افکار جامعه اصلاح شود که در نتیجه آن رفتار درست و ناهنجاری ها اصلاح خواهند شد.

 

 

بزرگترین معروف در جامعه رفع مشکلات مردم است

 

در ادامه “علی صادق زاده” استقلال، آزادی و امنیت در کشور را مرهون رشادت و از خود گذشتگی شهدای والامقام دانست و افزود: ایجاد اشتغال جوانان جویای کار و اجرای پروژه های عظیم صنعتی در شهرستان نوعی معروف است و قدم های محکم و ارزشمندی در این راستا برداشته شده است.

 

معاون فرماندار زرند شرایط سخت اقتصادی در تحریم های ظالمانه را یادآور شد و ابراز داشت: با توجه به اعمال تحریم ها، سرعت و پیشرفت کار در اجرای پروژه های عظیم صنعتی شهرستان کاهش نیافت و امروز شاهد شکوفایی و به ثمر نشستن آنها در شهرستان زرند هستیم.

 

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند گفت: بزرگترین معروف در جامعه رفع مشکلات مردم است.

 

وی اشتغال، ازدواج و مسکن را از مهمترین مشکلات جوانان امروز دانست و گفت: با تدبیر و راهکارهای مناسب می‌توان به خوبی با این مشکلات جوانان مقابله کرد.

 

علی صادق زاده با تأکید بر اینکه از دغدغه‌ های مقام معظم رهبری، عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی در جامعه است، یادآور شد: اقتصاد مقاومتی تنها راه‌ حل برون‌ رفت از مشکلات اقتصادی است که باید دغدغه اشتغال جوانان مورد توجه قرار گیرد.

 

وی به برگزاری دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: انتخابات عرصه نمایش اقتدار ملی ملت ایران به تمام جهانیان است و انشااله با حضور حداکثری حماسه ای دیگر در اسفند ماه سال جاری توسط ملت همیشه در صحنه خلق خواهد گردید.

 

گفتنی است، جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان زرند در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

 

انتهای پیام/