رفع یک سوءتفاهم / تقدیر و تشکر از یک فعالیت فرهنگی مهم در زرند

صدای زرند به عنوان یک رسانه فعال در شهرستان زرند که عمده فعالیت آن نیز زمینه در فرهنگ و فرهنگ سازی می باشد، از تلاش های شبانه روزی این عزیزان تقدیر و تشکر می نماید و به این دوستان برای این همت بزرگ خسته نباشید ویژه می گوید. بی شک اگر نبود تلاش های شما عزیزان که با جان و دل در راه اکران این فیلم زحمت کشیدند، این همه شور و نشاط نیز در روزهای اخیر به مردم زرند تزریق نمی شد…

Taghdir va Tashakorصدای زرند: در پی سوء تفاهمی که بعد از انتشار یک خبر در پایگاه خبری تحلیلی صدای زرند، از سوی برخی کاربران ایجاد شد است، لازم دانستیم، توضیحات تکمیلی در این زمینه داده شود تا انشاالله برداشت نادرست از مطلب منتشر شده صورت نگیرد.

                

با سلام خدمت تمامی کاربران پایگاه خبری صدای زرند،

                

احتراماً به استحضار شما عزیزان می رساند که امروز مطلبی پیرامون وجود بی نظمی در اکران فیلم «شاهزاده روم» در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند از طریق این پایگاه خبری منتشر شد که تنها «درددل یک شهروند» در ارتباط با شرایط بد عدم وجود یک فضای مناسب برای اکران فیلم هایی اینچنینی بود و به حق واقعیت داشت و استقبال پرشور مردم زرند از اکران فیلم های روز سینمای کشور، مانند «شاهزاده روم» آن هم در ۱۲ سانس، نیاز این شهرستان به یک سالن مجهز و مناسب برای اکران فیلم یا یک سینما مستقل و مجهز را نشان می دهد.

 

 

اما نکته مورد بحث حقیر، در اینجا این است که برداشت برخی از کاربران عزیز از مطلب منتشر شده در صدای زرند، زیر سوال بردن زحمات شبانه روزی واحد فرهنگی هیئت عشاق الرسول (ص) (گروه سبزنگار زراوند) مجری این برنامه، بوده است که جا دارد ضمن غذرخواهی از اعضای محترم این گروه فرهنگی مذهبی، در این زمینه شفاف سازی صورت پذیرد.

 

 

مطلب منتشر شده، تنها نوعی «درخواست مردمی» از مسئولین برای تفکر در مورد راه اندازی یک فضای مناسب برای اکران فیلم های سینمایی در شهرستان زرند بوده است و هیچ قصدی برای زیر سوال بردن زحمات فعالین عرصه فرهنگی شهرستان زرند نداشته است. لازم به توضیح است که صدای زرند از دور و نزدیک در جریان تمامی زحماتی که گروه سبزنگار زراوند طی یک ماه اخیر برای اکران این فیلم و در شرایط بی امکاناتی زرند کشیده است، بوده، که جا دارد از تمامی عزیزانی که در این راه به صورت شبانه روزی زحمت کشیده اند تقدیر و تشکر شود.

 

 

صدای زرند به عنوان یک رسانه فعال در شهرستان زرند که عمده فعالیت آن نیز زمینه در فرهنگ و فرهنگ سازی می باشد، از تلاش های شبانه روزی این عزیزان تقدیر و تشکر می نماید و به این دوستان برای این همت بزرگ خسته نباشید ویژه می گوید. بی شک اگر نبود تلاش های شما عزیزان که با جان و دل در راه اکران این فیلم زحمت کشیدند، این همه شور و نشاط نیز در روزهای اخیر به مردم زرند تزریق نمی شد… امیدواریم که باز هم شاهد فعالیت هایی دیگر از این دست باشیم و از همین جا از درگاه خداوند منان برای شما عزیزان آرزوی توفیق و سربلندی داریم.

 

 

امیدواریم مسئولین محترم زرند قدردان زحمات شما عزیزان باشند و هرچه زودتر فکری به حال اوضاع نامناسب “بی سینمایی” در این شهر نیز بنمایند.

 

 

جواد زمانی بابگهری
مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی صدای زرند

 

انتهای پیام/