سوق دادن دستگاههای اجرایی استان به استفاده از انرژی خورشیدی

دکتر امیری، رئیس فراکسیون صادرات غیرنفتی مجلس اظهار کرد: در نظرداریم با همکاری استانداری کلیه دستگاه‌های اجرایی استان را به استفاده از انرژی خورشیدی سوق دهیم.

SedayeZarand.IRصدای زرند: به گزارش خبرگزاری ایسنا، ‘حسین امیری’ در بازدید از پیشرفته ترین کارخانه تولید پانلهای خورشیدی در شهرک صنعتی کرمان ۲، بر تداوم توسعه صنایع مرتبط با انرژی‌های نو تأکید کرد و افزود: در این راستا به افراد حقیقی و حقوقی در جهت احداث ایستگاه‌ها و نیروگاه‌ها برمبنای استفاده از انرژی‌های نو به ازای هر کیلو وات تجهیزات منصوبه سیستم فتوولتائیک مبلغ ۵۵ میلیون ریال به عنوان یارانه حمایتی داده می شود.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس ضمن ابراز خرسندی از احداث ایستگاه تحقیقاتی در کرمان گفت: سیاست‌های وزارت نیرو بر تولید انرژی براساس احداث نیروگاه‌های مقیاس کوچک و مشارکت دستگاه‌های اجرایی و مردم است.

نماینده مردم زرند وکوهبنان در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: در نظر داریم با همکاری استانداری کلیه دستگاه‌های اجرایی استان را به استفاده از انرژی خورشیدی سوق دهیم.

امیری از حمایت وزارت نیرو خبرداد و گفت: پایه نرخ خرید برق از نیروگاه‌های انرژی‌های نو و پاک از سوی وزیر نیرو در نیمه دوم سال جاری ابلاغ شده است که این نرخ زیاد، توجیه اقتصادی و صرفه مناسب برای سرمایه گذاری در این زمینه را فراهم می کند.

در این بازدید مدیران عامل شرکت شهرک‌های صنعتی و توزیع برق شمال کرمان و جمعی از معاونین و مدیران، نماینده مردم زرند و کوهبنان را همراهی نمودند.

انتهای پیام/