ساختمان یادواره شهدای خانوک بهره‌برداری می‌شود

حجت‌الاسلام مهدی عرب پور در بیست و هشتمین یادواره شهدای شهر خانوک با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، ارج نهادن به مقام شهدا را مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن عنوان کرد.

SedayeZarand.IRامام جمعه موقت کرمان گفت: با کمک خیران، دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برای تجهیز ساختمان یادواره شهدای شهر خانوک هزینه شده که به‌زودی تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

صدای زرند: به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام مهدی عرب پور در بیست و هشتمین یادواره شهدای شهر خانوک با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، ارج نهادن به مقام شهدا را مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن عنوان کرد.

امام جمعه موقت کرمان اظهارکرد: امروز تمام تلاش دشمنان برای از بین بردن فرهنگ ایرانی و اسلامی و کم رنگ کردن فرهنگ شهادت در بین جوانان است که وظیفه ما زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شهداست.

حجت‌الاسلام عرب پور با ارائه گزارشی از فعالیت ستاد یادواره شهدای خانوک از هزینه بیش از دو میلیارد ریالی برای ساخت مکان برگزاری یادواره خبر داد و گفت: تاکنون دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برای ساخت و تجهیز مکان یادواره شهدای خانوک هزینه شده است.

وی با بیان اینکه تکمیل این پروژه نیازمند ۶۰۰ میلیون ریال است، افزود: امیدواریم در سال آینده این بودجه فراهم شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان، به وجود ۱۳۰ شهید در شهر خانوک و شهرهای اطراف اشاره و تصریح کرد: شهر خانوک در دوران دفاع مقدس فرزندان زیادی را تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.

حجت‌الاسلام عرب پور شهادت طلبی ملت ایران را سبب پیروزی در مقابل کفر دانست و خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس مردم ایران دست خالی با تمام دنیای کفر جنگیدند، در حالیکه در آن زمان صدام به پیشرفته‌ترین تجهیزات مجهز بود.

انتهای پیام/