اجرای طرح تشدید کنترل بازار در زرند

رضا کرمی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: به منظور نظارت بر عملکرد اصناف، توزیع کالاهای با کیفیت و استاندارد و همچنین نظارت بر قیمت‌گذاری‌ها طرح تشدید کنترل بازار کنترل در زرند اجرا می شود.

Keramiرضا کرمی، فرماندار زرند از اجرای طرح تشدید کنترل بازار در این شهرستان خبر داد.

صدای زرند: به گزارش خبرنگار مهر، رضا کرمی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: به منظور نظارت بر عملکرد اصناف، توزیع کالاهای با کیفیت و استاندارد و همچنین نظارت بر قیمت‌گذاری‌ها طرح تشدید کنترل بازار کنترل در زرند اجرا می شود.

وی از فعالیت سه هزار و ۵۰۰ واحد صنفی در زرند خبر داد و گفت: این تعداد اصناف زیر پوشش ۳۰ اتحادیه هستند.

وی ادامه داد: از ۳۰۰ واحد صنفی بازدید شده ۱۹ واحد مختلف محکوم و جمعا به پرداخت ۸۱ میلیون و ۶۱۲ هزار ریال جریمه شده اند.

این مسئول اذعان داشت: عدم درج قیمت، گرانفروشی، توزیع کالاهای بی‌ کیفیت، عدم صدور فاکتور فروش، عدم استفاده از تراوزی دیجیتال و صندوق مکانیزه از جمله بیشترین تخلفات صورت گرفته توسط این واحدها بود.

کرمی تصریح کرد: پرونده این اصناف به تعزیرات حکومتی شهرستان زرند ارجاع داده شده است.

فرماندار زرند بر لزوم همکاری مردم به منظور جلوگیری از گرانفروشی تاکید کرد و گفت: شهروندان چنانچه با هرگونه تخلفی از سوی اصناف مواجه شدند مسئولین را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ در جریان قرار دهند.

کرمی با اشاره برخود جدی با گرانفروشی در شهرستان زرند گفت: مردم و کسبه می توانند تاثیر بسزایی در مدیریت بازار داشته باشند.

این مسئوا تصریح کرد: در صورت مشاهده تخلف ابتدا به واحد صنفی متخلف تذکر داده و در مراحل بعدی برخورد قانونی صورت می گیرد و در صورت بی توجهی واحدهای متخلف به تذکرهای بازرسان از تداوم فعالیت آنها جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/