مسابقات تنیس و شطرنج دانشجویی در دانشگاه پیام نور زرند برگزار شد

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، مسابقات شطرنج و تنیس روی میز دانشجویان پیام نور مراکز کوهبنان، راور و زرند به میزبانی دانشگاه پیام نور زرند طی دو روز سیزدهم و چهاردهم بهمن ماه برگزار شد.

SportNewsبه گزراش صدای زرند، به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، مسابقات شطرنج و تنیس روی میز دانشجویان پیام نور مراکز کوهبنان، راور و زرند به میزبانی دانشگاه پیام نور زرند طی دو روز سیزدهم و چهاردهم بهمن ماه برگزار شد.

حسن میرزایی مدیر امور فرهنگی دانشگاه پیام نور زرند در این رابطه گفت: این مسابقات با هماهنگی و تعامل اداره ورزش و جوانان شهرستان زرند برگزار شدند.
وی ضمن تشکر از مسئولین اداره ورزش و جوانان زرند به ویژه آقای بهرمند ریاست این اداره و سرکار خانم دبستانی از دیگر همکاران این اداره، اظهار داشت:این مسابقات به میمنت ایام الله مبارک دهه فجر و با هدف ارتباط و آشنایی دانشجویان با مراکز دیگر و انتقال تجربیات بین آنان برگزار شد.
وی با بیان اینکه امیدوارم که تمام مسولین به بحث ورزش دانشجویان اهمیت بیشتری قایل شوند، اظهار داشت: از شرکت کنندگان حاضر در این مسابقات در مجموع ۴ نفر به مسابقات استانی راه یافتند.
وی در مورد ورزشکاران برتر این دوره مسابقات گفت: در رشته شطرنج بخش برادران محمد جواد عزیزیان از پیام نور زرند و در بخش خواهران زهره سعیدی از پیام نور زرند موفق به کسب عنوان اول شدند. همچنین در رشته تنیس روی میز در بخش برادران احسان حقانی از پیام نور زرند و در بخش خواهران زهرا صیفوری از پیام نور کوهبنان موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند که این افراد به مسابقات استانی راه یافتند.

 

انتهای پیام/