اولین نمایشگاه کشاورزی زرند افتتاح شد

در این نمایشگاه که با حضور ۲۰ شرکت فعال در حوزه ماشین آلات، تجهیزات و تهیه کود و خوراک دامی از استان های کرمان و یزد در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی زرند از ۱۸ بهمن ماه لغایت ۲۱ بهمن ماه دائر می باشد، شرکت ها آخرین دستاوردهای خود را جهت استفاده کشاورزان محترم به نمایش گذاشته اند.

به مناسبت دهه مبارک فجر اولین نمایشگاه ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی زرند در سالن ورزشی شماره ۱ دانشگاه آزاد اسلامی با حضور حبیب الله خنجری فرماندار و تنی چند از مسئولین شهرستان در سالن دانشگاه آزاد اسلامی زرند افتتاح گردید.

 

IMG_0142به گزارش پایگاه خبری صدای زرند، ناصر شریفی القاب پور مدیر برگزاری این نمایشگاه گفت: «این نمایشگاه که با حضور ۲۰ شرکت فعال در حوزه ماشین آلات، تجهیزات و تهیه کود و خوراک دامی از استان های کرمان و یزد در سالن ورزشی شماره یک دانشگاه آزاد اسلامی زرند به مساحت ۱۸۰۰ متر مربع از ۱۸ بهمن ماه لغایت ۲۱ بهمن ماه دائر می باشد، شرکت ها آخرین دستاوردهای خود را جهت استفاده کشاورزان محترم به نمایش گذاشته اند.».

 

وی افزود: استان کرمان به  خصوص دشت زرند با وجود چندین سال خشکسالی، این نیاز در عرصه کشاورزی شهرستان دیده شده که کشاورزان تلاشگر ما با ماشین آلات و تجهیزات نوین عرصه کشاورزی آشنا شوند.

 

حبیب الله خنجری فرماندار زرند نیز در حاشیه این نمایشگاه گفت: «کشاورزان ما باید بر شرایط موجود فائق آمده و با بهره گرفتن از فن آوری های نوین که غالباً نتیجه برگزاری این نمایشگاه ها می باشد موفق به افزایش سهم تولید خود در سطح کشور و استمرار تولید پایدار شوند.»

 

فرماندار زرند ضمن قدردانی از همکاری دانشگاه آزاد اسلامی در برگزاری این نمایشگاه، اظهار کرد: «این دانشگاه توانسته در همه عرصه ها نقش ایفا نموده و شهرستان قدردان این حضور و همکاری ها می باشد».

 

انتهای پیام / مسعود لشکری