حماسه ۹ دی دشمنان داخلی و خارجی را مأیوس کرد

کرمی پور بیان داشت: در ۹ دی ماه با بیعت مجدد مردم با ارزش‌هایی که حضرت امام خمینی (ره) برای مردم ترسیم کردند و میثاق با مقام عظمای ولایت حماسه‌ای ماندگار دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ورق خورد. حضور مردم در تمام صحنه‌های انقلاب موجب امیدواری دوستان و وحشت دشمنان است.

صدای زرندامام جمعه زرند گفت: در حماسه ۹ دی ماه مردم شور و هیجان انقلابی خود را نشان دادند و دشمنان داخلی و خارجی مأیوس از همه چیز به لانه خود خزیدند.

به گزارش “صدای زرند“،‌ حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به حماسه ۹ دی اظهار داشت: حضور مردم در تمام صحنه‌های انقلاب موجب امیدواری دوستان و وحشت دشمنان است.

وی خاطرنشان کرد: در ۹ دی ماه با بیعت مجدد مردم با ارزش‌هایی که حضرت امام خمینی (ره) برای مردم ترسیم کردند و میثاق با مقام عظمای ولایت حماسه‌ای ماندگار دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ورق خورد.

کرمی‌پور بیان داشت: ۹ دی روزی است که به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در دل و ذهن مردم نقش بسته است و این روز مبارک را هرگز فراموش نمی‌کنند و کسانی که موجب به صحنه آمدن مردم شدند و کارهایی که از آنها سر زد و مردم را نگران کرد، هیچ وقت از خاطره ما پاک نمی‌شود.

امام جمعه زرند با اشاره به حماسه ۹ دی در بیانات مقام معظم رهبری گفت: به فرموده مقام معظم رهبری اگر صدها بار هم برای نعمت هوشیاری این ملت سجده شکر به جا آورده شود، باز هم کم است.

وی عنوان کرد: اگر رهبری‌های حکیمانه و بصیرت‌افزا نبود و مردم نیز با ولایت همراه نمی‌شدند، فتنه، فتنه‌گران به این زودی خاموش نمی‌شد و مردم با آتش آنها می‌سوختند و عده‌ای نیز از روی عدم آگاهی و بصیرت قربانی اهداف شوم آنها می‌شدند.

امام جمعه زرند ابراز داشت: خدا را شاکر هستیم که شعله‌های آتش فتنه نتوانست همه جا را فرا گیرد و در مدت زمان کوتاهی خاموش شد و دشمنان داخلی و خارجی مأیوس از همه چیز به لانه خود خزیدند و در ۹ دی ماه مردم شور و هیجان انقلابی خود را نشان دادند.

کرمی‌پور با اشاره به اینکه مردم در ۹ دی وفاداری به ولایت و رهبری را به ظهور گذاشتند و فتنه‌گران را محکوم کردند، اذعان داشت: از مردم ولایی و شهیدپرور شهرستان زرند به منظور حضور در مراسم یوم‌الله ۹ دی و تجدید عهد و میثاق با امام راحل، شهدا، رهبری و بصیرت افزایی در نسل جوان دعوت به عمل می‌آید تا دشمنان دست به توطئه دیگری نتوانند بزنند.

انتهای پیام/