کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی زرند چاپ و روانه بازار شد

آخرین اثر علمی دکتر امیر شفیعی با همکاری دکتر رضا درخشانی با عنوان “زمین ساختی جنبای کاربردی” چاپ و روانه بازار شد.

آخرین اثر علمی دکتر امیر شفیعی با همکاری دکتر رضا درخشانی با عنوان “زمین ساختی جنبای کاربردی” چاپ و روانه بازار شد.

 

زمین ساختی جنبای کاربردی


به گزارش خبرنگار صدای زرند، دکتر امیر شفیعی عضو هیئت علمی تمام وقت گروه زمین شناسی دانشگاه آزاد اسلامی زرند در خصوص اهمیت انتشار کتاب در حوزه ها و علوم مختلف گفت: انتشار کتاب در هر کشوری نمودی از چگونگی فعالیت های آموزشی و پژوهشی و نیاز علوم در گرایش های گوناگون می باشد، لذا تولید و مصرف اطلاعات، به خصوص از نوع کاربردی و فن آورانه در حوزه های تخصصی بیانگر کمیت و کیفیت گروه های آموزشی مربوطه و محیط علمی و پژوهشی آن هاست.

 

شفیعی افزود: محتوای بسیاری از کتب فارسی در شاخه های مختلف و به خصوص علوم زمین منحصر به تعاریف و توصیف و مباحث پایه می باشد، در حالی که در زمینه های زمین ساخت جنبا و نوزمین ساخت که بتواند راهگشای علاقمندان در زمینه های کاربردی این شاخه باشد، خالی می نمود.

 

این محقق علوم زمین اظهار کرد: مطالب این کتاب به گونه ای تنظیم گردیده است که می تواند مورد استفاده دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا قرار گیرد.

 

امیدواریم با تجربه چندین ساله و استفاده از همکاری سایر همکاران محقق خود در این زمینه که جناب آقای دکتر رضا درخشانی یکی از این بزرگواران می باشد توانسته باشیم توجه پژوهشگران علوم زمین کشور را جلب و رضایت اساتید دانشمند مان  را نیز به دست آورده باشیم.

 

دانش جویان و دانش پژوهان گرانقدر در این کتاب با تحولات جدید در حوزه زمین ساخت جنبا و نو زمین ساخت ایران آشنا خواهند شد.

 

انتهای پیام/