فعالیت آموزشگاه های علمی آزاد زرند مکمل آموزش های رسمی است

با حضورمدیران آموزشگاه های علمی آزاد جلسه هم اندیشی در سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش در جمع مدیران آموزشگاه های علمی آزاد:

با حضورمدیران آموزشگاه های علمی آزاد جلسه هم اندیشی در سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد.

فعالیت آموزشگاه های علمی آزاد زرند مکمل آموزش های رسمی است


به گزارش صدای زرند،حمید صادقی مدیر آموز ش و پرورش زرند ضمن تشکر از فعالیت های آموزشگاه ها گفت :خروجی تلاش و کوشش دانش آموزان در بحث علمی و پژوهشی و در کنارآموزش های رسمی در این آموزشگاه ها رقم می خورد.

وی با بیان این موضع که مشکلات آموزشگاه ها باید به صورت بومی و منطقه ای حل شود در زمینه پیگیری و رفع مشکلات قول مساعد داد. صادقی افزود آموزشگاهی موفق است که بتواند فعالیت های خود را مناسب با سن و جنس دانش آموزان و به طور صحیح واصولی عرضه نماید.

وی همچنین فضای آموزشگاه ها را فضای رقابتی عرضه وتقا ضا بیان کرد وگفت استفاده از فناوری های جدید و اساتید مجرب می تواند در زمینه جذب موثر باشد عبد الوحید جعفری کارشناس مدارس غیر دولتی در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از روند اجرایی برنامه های آموزشگاه ها گفت آموزشگاه های زبان باید در طول ترم ۲۲ جلسه برگزارنمایند وی همچنین مبلغ شهریه را در طول یک ترم ۵۹ هزار تومان عنوان کرد.

مدیر آموز ش و پرورش زرند در خصوص گزینش نیرو ها هم گفت:تمامی کادر آموزشگاه ها باید گزینش شوند و محیط آموزشگاه ها از نظر فضای فیزیکی باید مورد تایید نوسازی مدارس قرار گیردکارشناس مدارس غیر دولتی از نصب سیستم نرم افزاری مدیریت و حسابداری روی سیستم های آموزشگاه ها در آینده نزدیک خبر داد شایان ذکر است در شهرستان زرند ۲۳آموزشگاه علمی آزاد خدمات آموزش های تکمیلی ارائه می نماندکه از این تعداد ۱۵ آموزشگاه علمی زبان و ۸ آموزشگاه علمی دوره متوسطه هستند که به بیش از ۴۰۰۰ دانش آموز خدمات آموزش تکمیلی ارائه می دهند.

انتهای پیام/