صـدای پـای بـهار می آیـد …

تا چشم بر هم زدیم امسال هم تموم شد، مثل همه سالهای دیگه که تموم می شوند، مهم این است که از این روزها و سالها استفاده کافی و وافی برده و بیش از پیش برای خود، خانواده، مردم و مهمتر از همه برای خدای مهربان ارزشمند باشیم.

bahar

صدای زرند : تا چشم بر هم زدیم امسال هم تموم شد، مثل همه سالهای دیگه که  تموم می شوند، مهم این است که از این روزها و سالها استفاده کافی و وافی برده و بیش از پیش برای خود، خانواده، مردم و مهمتر از همه برای خدای مهربان ارزشمند باشیم. چه خوب است در این روزهای پایانی سال هر چه زنگار و کدورت در دلهامون هست، به دست باد صبا بسپاریم و با قلبی سرشار از عشق و دوستی و محبت به استقبال سال نو برویم.

 

امسال هم چون سالهای دیگر بهار با تمام زیبایی هایش عزمش را جزم کرده تا بیاید و مهمان خانه های ما ایرانیان شود. بهار می آید تا دلهایمان را بهاری کند ،به قلبهایمان آرامش ببخشد، نوید شادابی و سرزندگی دهد و نوروز بر تار روزگار خوش بنوازد …

 

بهار که می آید، دستان باد بوی شکوفه می دهد، جوانه های تک درخت باغچه، با نوازش نسیم جان می گیرند، آرام و آهسته ،خدایا؛ رویش یک دانه تمام عظمت تو را فریاد می زند.

 

من یقین دارم بهار می آید اما این را هم می دانم که او فقط بهانه ایست برای رویش . دلی که بهاری باشد برای رویش از او اجازه نمی گیرد، هر جا باشد بهار را به آنجا می کشاند بارها دیده ام بهار، به عادت تکرار، میهمان دلهایی شده تا بهانه رویش شود.

 

بهار عاشق بود و زمین معشوق ،عشق بی تابی می آورد و بهار بی تاب بود زمین اما آرام و سنگین و صبور و بهار پرده از عاشقی برداشت ،آن هنگام که رازش عظیم گشت و عشقش هویدا و جهان حیرت کرد.

 

در آخر از همه شما سروران و مخاطبین محترم پایگاه خبری تحلیلی صدای زرند که امسال هم با ما همراه و همدل بودید و با دیدگاه ها و نظرات زیبا و ارزشمندتان برای ما چراغ روشنی بودید تشکر می کنیم. به امید خدا در سال جدید با اخبار خوب و امکانات جدید و همچنین مطالب دیگری در موضوعات مختلف در خدمتتان خواهیم بود.

 

دوستتون داریم ، عیدتون مبارک و سال خوب و خوشی داشته باشید…

 

انتهای پیام/