راه نجات کشور اقتصاد مقاومتی و نگاه درونی است‌

امام جمعه کوهبنان گفت: تنها راه نجات کشور اقتصاد مقاومتی و نگاه درونی است‌.

امام جمعه کوهبنان گفت: تنها راه نجات کشور اقتصاد مقاومتی و نگاه درونی است‌.

 

حجت‌الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان

 

  به گزارش صدای زرند از کوهبنان، حجت‌الاسلام عباس جعفری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهبنان با تبریک سال جدید و میلاد باسعادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: ۱۲ فروردین در تاریخ انقلاب اسلامی روزی مبارک و سالروز انقلاب بسیار ارزشمندی است که مردم به حکم امام خود با اقتدار ملی به انگیزه بالای دینی و تکلیف شرعی خود عمل و در انتخابات سال ۵۸ شرکت کردند.

 

وی تصریح کرد: انتخابات سال ۵۸ به دلیل حضور بی‌نظیر مردمی، تغییر نظام شاهنشاهی، تعیین سرنوشت توسط خود مردم، الگودهی به جهانیان در تعیین سرنوشت و زمینه‌سازی برای تأسیس نهاد شجره بسیج انتخابات با برکتی بود.

 

جعفری تأکید کرد: امام خمینی (ره) فرمودند ملتی که ۲۰ میلیون رأی دارد باید بسیج ۲۰ میلیونی داشته باشد، نهاد مقدسی که برای روشن‌افزایی و بصیرت‌آفرینی نقش موثری دارد، به دور از تمام گرایشات جناحی‌، قومی و مذهبی آماده خدمت به مردم و دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی و ایرانی است.

 

وی با تشکر از مسئولان در رفع مشکل معیشتی مردم شهرستان کوهبنان ابراز داشت: با پیگیری‌های مسئولان بخشی از حقوق معوقه کارگران و بازنشستگان شرکت زغالسنگ پرداخت شد در حالی که در این مدت مغازه‌داران و کسبه شهرستان با صبر و حوصله مشتری‌مداری کردند.

 

جعفری یادآور شد: سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل مزین شده، لذا مردم و مسئولان باید به این مهم عمل کنند به ویژه مسئولان باید دقت و توجه بیشتری داشته باشند چرا که تنها راه نجات کشور اقتصاد مقاومتی و نگاه درونی است‌.

 

خطیب جمعه کوهبنان گفت: حضرت امام (ره) فرمودند ما می‌توانیم پس باید این جمله مهم را سرلوحه کار خویش قرار دهیم در عرصه اقتصادی نیز با فکر و قدرت وارد شویم و اجازه ندهیم نان و اقتصاد ما وابسته به بیگانگان باشد.

 

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی راه منطقی، انقلابی، مصونیت آفرینی کشور در مقابل تهدیدها و تحریم‌هاست و برای دولت و قوای سه گانه اعتماد آفرین خواهد بود در حالی که آمریکایی‌ها به دنبال تزریق تفکر خاص در میان نخبگان جامعه و سپس افکار عمومی کشور هستند‌.

 

امام جمعه کوهبنان گفت: آنان می‌خواهند ملت ایران را بر سر دو راهی قرار دهند که یا با دولت آمریکا کنار بیاید یا به طور دایم تحت فشار‌های آمریکا و مشکلات ناشی از آن باشد، اما ملت ایران همان کاری را انجام خواهد داد که ۳۷ سال آن را تجربه کرده و به دنبال دنیای بدون آمریکاست.

 

وی تأکید کرد: رزمایش مقتدرانه موشکی سپاه پاسداران خاری در چشم دشمنان بود که قدرت بالای نظامی ایران را به نمایش گذاشت، لذا با مخالفت و اعتراض مستکبران مواجه شد، اما چون مردم پشتیبان نظام و همراه نظام هستند دشمن هرگز به اهداف خود نخواهد رسید.

 

خطیب جمعه کوهبنان ابراز داشت: جمعی از افرادی که ثروت‌های بادآورده دارند مدافع این تفکر خطر‌ناک آمریکایی هستند و تلقین می‌کنند که باید با آمریکایی‌ها کنار بیاییم.

 

وی تأکید کرد: کنار آمدن با آمریکا فکر اشتباهی است، دشمن به یک برجام قانع نیست و به دنبال به وجود آوردن برجام‌های متفاوتی است تا هویت اسلامی و ایرانی را از ما بگیرد.

 

انتهای پیام/ نامجو کوهبنانی