نادیده گرفته شدن فعال ترین رسانه خبری شهرستان زرند توسط فرمانداری!

مطمئناً افرادی که به راحتی از کنار این موضوع می گذرند چندان به اصل جلسه و موضوع آن که اکنون مهمترین مسئله کشور می باشد نیز اهمیتی نمی دهند و این جلسات نیز مانند دیگر جلسات و همایش ها تنها با خوردن یک نوشیدنی و پذیرایی و حرف های همیشگی و تکراری به پایان می رسد و پرونده این جلسات نیز در همان جلسه و بدون هیچ گونه «اقدام و عملی» بسته می شود.

به گزارش صدای زرند خبرهای رسیده حاکی از آن است که جلسه مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان های زرند، کوهبنان و راور امروز صبح با حضور فرمانداران و بخشداران این سه شهرستان و معاون استانداری کرمان در سالن اجتماعات فرمانداری زرند برگزار شد.

 

EghtesadMoghavemati_JalseMoshtarak

 

اقتصاد مقاومتی روشی برای مقابله با تحریم‌ها و تقویت اقتصاد داخلی می باشد که اولین بار توسط حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) استفاده شد تا راهکاری باشد با نگاه حداکثری به ظرفیت های درونی کشور برای پیشرفت و پیشبرد کشور.

 

بر همین اساس مقام معظم رهبری  ۳۰ بهمن سال ۹۲، سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی را به مسئولان کشوری ابلاغ نمودند، اما متاسفانه تا این لحظه هنوز هیچ اقدام موثری برای رسیدن به جایگاه واقعی این سیاست که از مهمترین راهکارهای پیش روی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد از سوی مسئولین اجرایی کشور انجام نشده است. بر همین اساس و با توجه به اهمیت اقتصاد مقاومتی در نجات کشور از شر و فشارهای خارجی، حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در پیام نوروزی امسال شعار سال ۹۵ را «اقتصاد مقاومتی – اقدام و عمل» نام نهادند تا نگاه مسئولین برای فعالیت های عملی برای رسیدن به هدف اصلی اقتصاد مقاومتی متوجه نماید.

 

امروز صبح جلسه ای مشترک در زمینه اقتصاد مقاومتی بین مسئولین شهرستان های زرند، کوهبنان و راور در فرمانداری زرند برگزار شد تا در آن گفتگوهایی در زمینه ی توانایی و استعدادهای پیش روی این شهرستان ها برای نیل به اقتصاد مقاومتی توسط مسئولین این شهرستان ها به اشتراک و تبادل نظر گذاشته شود.

 

اما نکته ای که بسیار برای ما جای سوال داشت عدم دعوت از خبرنگار پایگاه خبری صدای زرند به عنوان فعال ترین رسانه خبری شهرستان برای حضور در این جلسه ی بسیار مهم و مشترک بود که با تمامی تحلیل ها، حضور خبرنگار صدای زرند در این جلسه باید جزء الزامات جلسه مدنظر قرار می گرفت!

 

صدای زرند به عنوان فعال ترین رساله ی خبری شهرستان زرند به صورت شبانه روزی نسبت به انتشار تمامی اخبار مرتبط با شهرستان زرند و نیز کوهبنان می پردازد و حتی در ایام عید که تمامی نشریات شهرستان در استراحت کامل به سر می بردند، نیز با تمام توان خود به وظیفه مقدس خود در این زمینه پرداخت. حال چگونه است که هیچ جایگاهی برای حضور در این جلسه بسیار مهم از سوی مسئولین شهرستان برای این پایگاه در نظر گرفته نشده است؟ این سوال را باید خود مسئولین جواب دهند.

 

از طرفی این جلسه یک جلسه مشترک بین سه شهرستان شمالی استان کرمان بوده است که به نظر ما و بسیاری دیگر از افراد تنها رسانه ای که توان واقعی برای اطلاع رسانی خبر این جلسه را داشت یک رسانه برخطِ (اینترنتی) مانند پایگاه خبری تحلیلی صدای زرند بود. حال آنکه در این جلسه تنها برخی از مطبوعات شهرستانی آن هم خواسته یا ناخواسته جهت تنظیم خبر حضور داشته اند؛ که حتی در صورت تهیه این خبر، تنها افرادی از آن اطلاع خواهند یافت که در شهرستان زرند زندگی می کنند و مردمی که در دیگر شهرستان ها (راور و کوهبنان) زندگی می کنند باید در بی اطلاعی کامل به سر برند.

 

جا دارد مسئولین شهرستان کمی در برنامه ریزی اینگونه جلسات حداقل روند کاری استاندارد برای تهیه اخبار را بدون در نظر گرفتن نام رسانه ی مربوطه به اطلاع آنان برسانند و بعد انتخاب حضور یا عدم حضور را به عهده خود افراد بگذارند. شاید مسئولین حرفهای ما برایسان مهم نباشد و بخواهند به راحتی از کنار این موضوع بگذرند. ولی مطمئناً افرادی که به راحتی از کنار این موضوع می گذرند چندان به اصل جلسه و موضوع آن که اکنون مهمترین مسئله کشور می باشد نیز اهمیتی نمی دهند و این جلسات نیز مانند دیگر جلسات و همایش ها تنها با خوردن یک نوشیدنی و پذیرایی و حرف های همیشگی و تکراری به پایان می رسد و پرونده این جلسات نیز در همان جلسه و بدون هیچ گونه «اقدام و عملی» بسته می شود.

 

انتهای پیام/