نفاق از کفر بدتر است / اقدامات بجای سپاه پاسدارن ستودنی است

حجت الاسلام و المسلمین جعفری یادآور شد: سپاه پاسداران علاوه برعرصه ی نظامی در عرصه های فرهنگی و اقتصادی موفقیت های بزرگی را در کارنامه خود دارد و امروزنیز در دفاع از مظلومین و مردم بی دفاع کشورهای مختلف جهان از جمله سوریه، یمن و… فعال می باشد.

نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام و المسلمین عباس جعفری و با حضور جمع  کثیری از مردم ولایت مدار و بسیجی شهر کوهبنان در محل مسجد صاحب الزمان (عج) این شهر برگزار گردید.

 

حجت‌الاسلام عباس جعفریبه گزارش صدای زرند، امام جمعه کوهبنان ضمن دعوت همگان به تقوای الهی و انجام واجبات گفت: از جمله آموزه های قران کریم زمینه سازی برای رسیدن انسان به فلاح و رستگاری است اما گروهی هستند که دنبال بدی ها هستند و از سعادت دوری جستند.

 

وی در ادامه ابراز داشت: کفر و نفاق از جمله موانع رستگاری هستند انسان های کافر از دستورات خداوند نافرمانی می کنند لذا خداوند بر قلوب آنان مهر زده تا جایی که دیگر در دل های آنان محبت، ایمان و مودت جای نمی گیرد.

 

خطیب جمعه کوهبنان تصریح نمود: نفاق از کفر بدتر است چرا که انسان های منافق حرف های مومنانه می زنند، اعمال مومنانه انجام می دهند در حالی که میان مومنین هستند علیه آنان اقدام می کنند زیرا قلوب انان با خداوند نیست.

 

وی تأکید نمود: نشانه ی منافقین عوام فریبی و نیرنگ هست، زیبا سازی ظاهر دارند هیچ وقت با مومنین همراهی ندارند حتی در مواقع خطر و مشکلات و کمبودها مومنین را همراهی نمی نمایند در حالی که دین و دینداری را تمسخر می کنند و مردم را بی خرد و نافهم می شمارند.

 

حجت الاسلام والمسلمین جعفری به برگزاری رزمایش موفقت آمیز سپاه پاسداران اشاره نمود و ابراز داشت: این اقدام بجای سپاه پاسدارن ستودنی است چرا که هر از چند گاهی ضرورت دارد تا این رزمایش ها انجام شود تا هم در دل دشمنان هراس ایجاد گردد و هم قدرت دفاعی کشور در هوا ،فضا ،زمین و دریا تقویت گردد.

 

وی یادآور شد: ۲۹ فروردین ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی و روز زمینی ارتش است ارتشی که قبل از انقلاب در خدمت بیگانه بود و دیگران بر ارتش ایران مسلط بودند اما به برکت انقلاب اسلامی آنان خود را پیدا کردند و به انقلاب پیوستند.

 

خطیب جمعه کوهبنان یادآور شد: ارتش جمهوری اسلامی در ۲۹فروردین علیه منافقین عملیاتی انجام داد که جایگاه خود را بدست آورد این نیروی متعهد همواره تحت امر ولی امر مسلمین بوده و باعث افتخار کشور می باشد.

 

وی ادامه داد: دوشنبه دهم رجب سالروز ولادت با سعادت نهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت در سال ۱۹۵ هجری است  که جزء با برکت ترین مولودهای تاریخ محسوب می شود امام بزرگواری که ۲۵ سال عمر نداشت اما عمری بسیار با برکت همراه با خیر داشت.

 

امام جمعه کوهبنان گفت: حضرت علی اصغر (ع) در سال ۶۰ هجری در مدینه از مادری به نام رباب متولد شد در حالی که شش ماه از عمر شریفش سپری می شد در کربلا توسط حرمله به شهادت رسید اما با سن کمش گره های بزرگی را می گشاید.

 

وی تأکید نمود:  ۱۳ رجب مصادف با سالروز ولادت با سعادت آقا امیر المومنین (ع)، ایام اعتکاف و ایام البیض است که جا دارد جوانان عزیز و متعبد در عبادتی که سه روز متوالی انسان میهمان خداست و با او در ارتباط است شرکت نماید و از مراسم اعتکاف بهره های معنوی ببرند همچنین جا دارد که مردم ولایتمدار و بسیجی شهرستان جهت پذیرایی و انجام امورات مربوط به اعتکاف مساعدت نمایند.

 

خطیب جمعه کوهبنان ابراز داشت: مولای متقیان علی (ع) در سن نوجوانی به نبی مکرم اسلام (ص) ایمان آورد لذا مومنین بایستی به ولایت این بزرگوار تمسک جویند اعمال، رفتار و گفتار ایشان را الگو و سرمشق خویش قرار دهند.

 

وی تأکید کرد: امروز هم مشخصه ی حق و باطل امیرالمومنین (ع) است مردم و مسئولین بایستی به امیرالمو منین علی (ع) تمسک جویند و از ایشان درس بگیرند و مسئولین مدیریت جهادی را از امیر المومنین یاد بگیرند.

 

حجت الاسلام والمسلمین جعفری به ۱۲ اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران به فرمان رهبر کبیر انقلاب اشاره نمود و افزود: سپاه پاسداران با تدبیر حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب نهادی مقدس و مردمی راه اندازی شد نیرویی که از جوانان متعهد و مردمی تشکیل شده و کارهای بسیار  ارزنده ای طی سالیان گذشته انجام داده است.

 

وی انگیزه تشکیل سپاه پاسداران را دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: دشمنان و منافقین همواره درصدد هستند که انقلاب رونق پیدا نکند اما سپاه که بر خاسته از بطن مردم است همواره در راستای بالا بردن قدرت نظامی و معنوی کشور گام های ارزشمندی برداشته و مراقب نفوذ دشمنان بوده است.

 

خطیب جمعه کوهبنان یادآور شد: سپاه پاسداران علاوه برعرصه ی نظامی در عرصه های فرهنگی و اقتصادی موفقیت های بزرگی را در کارنامه خود دارد و امروزنیز در دفاع از مظلومین و مردم بی دفاع کشورهای مختلف جهان از جمله سوریه، یمن و… فعال می باشد.

 

وی تأکید نمود: تقویت قدرت نظامی ضروریست چرا که جزء دستورات دین مبین اسلام است و خواسته ی مقام معظم رهبری ست حتی اگر زمانی هم تهدید نباشد باز هم تقویت نظامی کشور بایستی در رأس برنامه های قرار گیرد چرا که اگر نیروی نظامی قوی باشد سیاست داخلی و خارجی کشور تقویت می شود مسئولین می توانند در مجامع حرف خود را بزنند چرا که می دانند نیرویی قوی پشتیبان آنهاست.

 

امام جمعه کوهبنان تصریح نمود: مقام معظم رهبری بارها تأکید داشته اند که دشمن و آمریکا قابل اعتماد نیستند چقدر در ایام پس از برجام توطئه کردند و چه تحریم ها علیه ما تدارک دیدند چرا که می دانند انقلاب اسلامی ما برخاسته از ایمان به خدا و نبی مکرم اسلام (ص) است و همواره  از مظلومین دفاع می نماید.

 

وی ابراز داشت: دشمنان ما همواره ادعای مبارزه با تروریست را دارند اما دروغگو هستند چرا که پیوسته به گروه های تروریستی نظیر داعش تسهیلات نظامی می دهند پس جا دارد دشمن را با جدیت بشناسیم و در مقابل او ایستادگی نماییم.

 

حجت الاسلام و المسلمین جعفری تأکید نمود: در رابطه با شعار سال اقدام همه جانبه ضروریست مردم بایستی متوجه باشند که هم بر صرفه جویی و هم بر خرید کالاهای داخلی مبادرت ورزند و مسئولین هم تلاش نمایند تا دست افراد مخل از اقتصاد کشور کوتاه گردد از واردات بی رویه کالا جلوگیری گردد، وابستگی به خارج از بین برود و اقتصاد داخلی تقویت گردد چرا که افراد مخل و زالو صفت فقط منافع و درآمد خود را مد نظر دارند.

 

انتهای پیام / نامجو کوهبنانی