فرسوده و غیرمقاوم بودن برخی مدارس در کوهبنان

مدیر آموزش و پرورش کوهبنان از فرسوده بودن و غیرمقاوم بودن برخی مدارس این شهرستان این خبر داد و گفت: به‌زودی ساخت یک مدرسه با کمک خیران آغاز می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش کوهبنان از فرسوده بودن و غیرمقاوم بودن برخی مدارس این شهرستان این خبر داد و گفت: به‌زودی ساخت یک مدرسه با کمک خیران آغاز می‌شود.

 

حسین اکبری رئیس آموزش و پرورش کوهبنان

 

به گزارش صدای زرند از کوهبنان، “حسین اکبری” مدیر آموزش و پرورش کوهبنان ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت علامه مجاهد و بزرگی است که در مقابل کج‌روی‌ها، انحرافات و شبهات منحرفان و بدخواهان با تمام قدرت ایستاد و در نهایت هم توسط گروهک منافقان فرقان به شهادت رسید.

 

وی ادامه داد: این استاد بزرگ حوزه و دانشگاه در طول عمر خود آثار و کتب ارزشمندی را برای قرن‌های آتی به یادگار گذاشت و زمینه بیداری مردم را رقم زد لذا به پاس خدمات و زحمات ارزشمند ایشان روز شهادتش به‌عنوان روز معلم نامگذاری شده است.

 

مدیر آموزش و پرورش کوهبنان از برگزاری برنامه‌های مختلف در هفته معلم از جمله برگزاری جشن بزرگ روز معلم، برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی ویژه فرهنگیان و خانواده‌های آنان، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهیدان و… خبر داد.

 

وی یادآور شد: دستور العمل بزرگداشت مقام معلم ابلاغ شده اما تغییراتی دارد از جمله اینکه در گذشته در جامعه فرهنگی کشور برای انتخاب معلم نمونه مصادیقی چون نمونه شهرستانی، استانی و کشوری را داشتیم.

 

اکبری تصریح کرد: در گذشته برای انتخاب معلم نمونه معیار و شاخص‌ها قابل استناد نبودند و فقط موارد امتیازآور مد نظر بود اما در حال حاضر فداکاری و ایثارگری فرهنگیان کسانی که با داشتن بیماری صعب‌العلاج هنوز هم در کلاس درس با قدرت و توان در حال کار هستند مد نظر است.

 

وی ادامه داد: همچنین در انتخاب معلمان نمونه شایستگی‌های عمومی چون شاخصه اعتقادی، اخلاقی، نظم و انضباط در مدارس، مقبولیت اجتماعی، توانمندی‌های شغلی و حرفه‌ای و… مد نظر قرار می‌گیرد.

 

اکبری از فرسوده بودن و غیرمقاوم بودن برخی مدارس شهرستان خبر داد و افزود: با پیگیری‌های به‌عمل آمده به‌زودی ساخت مدرسه روستای هزارگز از توابع بخش طغرالجرد شهرستان کوهبنان با کمک خیر مدرسه‌ساز آغاز می‌شود.

 

انتهای پیام/