اجرای ۳۱ طرح اقتصاد مقاومتی در کوهبنان

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کوهبنان گفت: سال گذشته، ۳۱ طرح اقتصاد مقاومتی در این شهرستان عملیاتی شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کوهبنان گفت: سال گذشته، ۳۱ طرح اقتصاد مقاومتی در این شهرستان عملیاتی شدند.

 

shahrikhei

 

به گزارش صدای زرند از کوهبنان، “علی‌اکبر شاهرخی” ظهر امروز در حاشیه نماز وحدت در این شهرستان اظهار داشت: برنامه اقتصاد مقاومتی در سپاه پاسداران با عنوان پرداخت وام به بسیجیان از سال ۸۹ آغاز شده که از سال ۹۲ راهبردی تعریف شد تا در سال ۹۷ به اهداف تعیین شده برسد.

 

وی اظهار داشت: تاکنون بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان وام پرداخت شده که در بحث توسعه و ترویج اقتصاد مقاومتی و رونق تولید مردمی در سال ۹۲ حدود ۲۸ پروژه با مبلغی بالغ بر ۳۱۰ میلیون تومان اجرایی شده‌اند.

 

شاهرخی یادآور شد: در سال ۹۳ نیز در قالب اجرای طرح و توسعه ۳۶ پروژه اقدام کردیم که محور فعالیت در راستای پرورش کبک، بوقلمون، بلدرچین، شترمرغ و… بوده است و در سال گذشته نیز ۳۱ طرح اقتصاد مقاومتی در قالب عقود اسلامی عملیاتی شدند.

 

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اقدامات ما حفظ و نگهداری واحدهای تولیدی و صنعتی و تلاش در راستای جلوگیری از مهاجرت روستائیان و شهروندان کوهبنانی بوده که با پرداخت وام این مهم انجام شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کوهبنان افزود: در سال ۹۵ در راستای تشکیل کارگروه اقتصادی با همکاری جهاد کشاورزی اقدام کردیم تا با مشخص کردن یک عرصه و حمایت از واحدهای تولیدی و همچنین راه‌اندازی واحدهای کوچک و برگزاری اردوهای جهادی گام‌هایی در راستای اقتصاد مقاومتی برداریم.

 

حجت‌الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان نیز اظهار داشت: سپاه پاسداران دوم اردیبهشت ماه سال ۵۸ به فرمان حضرت امام راحل با حضور نیروهای مردمی، ولایتمدار و مخلص تاسیس شد.

 

وی بیان کرد: این نهاد مقدس طی سال‌های گذشته در عرصه‌های مختلف کارهای مهمی انجام داده که با موفقیت همراه بوده است.

 

امام جمعه کوهبنان تصریح کرد: سپاه پاسداران همچنین در بعد نظامی جزء قوی‌ترین و مقتدرترین نیروهای نظامی جهان است و در بعد اقتصادی هم گام‌هایی بسیار ارزشمند و ماندگار برداشته که الگویی برای دیگران شده است.

 

انتهای پیام/