پیام تبریک مدیر مجتمع کک سازی وپالایش قطران زرند به مناسبت روز جهانی کارگر

حسین متصدی، مدیر مجتمع کک سازی وپالایش قطران زرند در پیامی به مناسبت روز کارگر این روز را به تمامی کارگران پرتلاش و زحمت کش در شهرستان زرند تبریک گفت.

حسین متصدی، مدیر مجتمع کک سازی وپالایش قطران زرند در پیامی به مناسبت روز کارگر این روز را به تمامی کارگران پرتلاش و زحمت کش در شهرستان زرند تبریک گفت.

Motesadi-ghatran-zarand

به گزارش خبرنگار صدای زرند، “حسین متصدی” مدیر مجتمع کک سازی وپالایش قطران زرند طی صدور پیامی،‌ روز جهانی کار و کارگر را به کلیه کلیه کارگران زحمتکش شهرستان زرند تبریک گفتند.

 

در متن این پیام آمده است:

 

«روز کارگر روز سپاس از مردان مردی است که با دستان پینه بسته خود دستاوردهای بزرگی را به میهن عزیز خود اهداء نموده و نیز یادآور زنانی شیرمرد است که شور و شوق تلاش آنان کانون گرم خانواده و اجتماع را استحکام می بخشند و فرشتگان آسمان را به تحسین و تعظیم وا می دارند.

 

بی تردید رمز پیشرفت و توسعه پایدار یک کشور و یک تمدن در تجلی استعدادها و سرمایه انسانی ساعی و کارآمد، قوت و قدرت جسم، شور و نشاط و امید، اندیشه خلاق و نبوغ سرشار است و کارگر به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد نقش برجسته و ویژه‌‏ای در این عرصه دارد.

 

مسئولیت سنگین تحقق آرمان‌های کشور در عرصه‌های پیشرفت، تولید و نوآوری بر دوش کارگران پرتلاش و سرافرازی است که خدمت را عجین با خلاقیت نموده و برای ساختن ایرانی آباد و شکوهمند، از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزند.

 

به همین مناسبت، فرا رسیدن روز کارگر را به جامعه کارگری زحمتکش ایران اسلامی خصوصا” کارگران عرصه صنعت و معدن شهرستان زرند و همکاران پرتلاش در مجتمع کک سازی و پالایش قطران که با خلاقیت و تلاش شبانه روزی خود زمینه توسعه و آبادانی همه جانبه کشور را فراهم می‌نمایند تبریک عرض می کنم و با آرزوی توفیق و سربلندی همه این عزیزان، امیدوارم با تلاش و همت فراوان در سال جدید که به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده در راه پیشرفت و سعادت ایران عزیز کوشا باشیم.»

 

انتهای پیام/